poniedziałek, 16 września 2013

~ 158.


~. jęczmienianka z kiwi i nutellą .~

16 komentarzy:

  1. pysznie! :) mój słoiczek Nutelli właśnie się kończy bo jem ją codziennie na kolację :D Chyba czas na trochę przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mój też jest na wykończeniu ;) dlatego teraz się i go oszczędzam ;] jakoś ;p
      nutella słodka kiwi takie bardziej, jak dla mnie kwaskowatym owocem jest, ciekawe połączenie :)

      Usuń
  2. Zupełnie zapomniałam o nutelli, która stoi sobie spokojnie w szafce, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polaczenie klasa, ale dla mnie kiwi i maslo orzechowe to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kiwi z nutellą ! Jęczmienianka dlatego że kasza czy płatki jęczmienne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiwi i nutella? :) Ciekawe połączenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem fanką nutelli ale z kiwi komponuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aa, uwielbiam to połączenie, jest idealne! zdecydowanie lepsze niż nutella i banan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutella z bananem jest nieco zbyt słodka, mdła. Z kiwi idealnie równoważą się :)

      Usuń
  8. nutella z kiwi to idealne połączenie!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jęczmianki , ale jeszcze z nutellą nie jadłam , jednak raczej nie spróbuję gdyż jest ona dla mnie po prostu za słodka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam słodko kwaśne połączenia :) Musiało być smacznie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)