poniedziałek, 2 września 2013

~ 144. Owsianka na dobry początek roku szkolnego.

~. budyniowo-waniliowa owsianka z twarożkiem grani, musem malinowym, 
malinami, jeżynami i orzechami laskowymi .~

~
Dzisiaj rozpoczęcie. Nie boję się. Nie ma czego :)
Wszystkim uczniom rozpoczynającym dzisiaj naukę pozostaje mi życzyć powodzenia, a innym 
po prostu życzę uśmiechu i wytrwałości w innych obowiązkach. 
Niech ten wrzesień minie nam wszystkim przyjemnie :)

Dzisiaj bloggerki zajadają się owsianką. Je owsiankę także moja mama. Po raz pierwszy :D

~




23 komentarze:

  1. smaczna ta owsianka:)
    fajnie, że mama je pierwszy raz, mam nadzieję, że nie ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszna :)) uwielbiam takie z musem!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widać dodatkowa osoba do cibia rekordu nawet się u ciebie znalazła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę tylko pozazdrościć ,że się nie boisz:D

    OdpowiedzUsuń
  6. I prawidłowo, czego tu się bać! No proszę, to i Mama świętuje z blogosferą ten dzień, proszę ją od nas pozdrowić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że się nie boisz.. mnie brzuch bolał od samego rana..

    Cudowna owsianka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Owocki! Uwielbiam takie owsianki, pycha! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bo nie ma się czego bać! ;)

    mus malinowy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, ten mus *.* Wyobrażam sobie smak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja mama zajada codziennie owsianki, chyba mam to po niej, ale raczej ona ode mnie się zaraziła ;D
    twoja wygląda tak pysznie, że zaraz zjem laptopa ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką owsianką też bym chętnie schrupała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uważam, że nie ma się czego bać :) owsianka genialna, jedno z moich ulubiontych połączeń !

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze ma Twoja mama, że dostaje takie pyszne śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy rok szkolny nie będzie taki straszny, przynajmniej mam nadzieję :) Również życzę powodzenia!
    Połączenie wanilia-malina uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. budyniowo-waniliowa ?JAKIE TO MUSIAŁO BYĆ PYSZNE : D
    wiem , że zazdrościć to grzech , ale w przypadku takiej owsianki nie można inaczej :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)