sobota, 31 sierpnia 2013

~ 142. ciacho kakaowe i 20 faktów o mnie.

~. ciasto kakaowe z gruszkami, serek wiejski ze śliwkami i cynamonem .~



~
Zostałam nominowana do napisania 20 faktów o sobie przez Małgorzatę.
A więc do dzieła.

1. Moją pasją jest gotowanie i pieczenie, a to już zapewne wiecie, ale najbardziej lubię właśnie piec słodkości. 
2. Kiedy robię coś w kuchni muszę być sama.
3. Jestem osobą upartą, która dąży do wyznaczonego sobie celu i łatwo nie rezygnuje. 
4. Jestem jedynaczką (niestety, bądź stety).
5. Uwielbiam czytać książki, najbardziej kryminały.
6. Po wakacjach idę do liceum i będę kontynuować swoją naukę na profilu społeczno-prawnym.
7. Marzę o studiowaniu prawa.
8. Uwielbiam podróżować. Chciałabym wybrać się kiedyś w podróż dookoła świata.
9. Bardzo często się przeziębiam.
10. Uwielbiam psy. Marzy mi się owczarek niemiecki lub husky.
11. W przyszłości chciałabym wyjechać za granicę.
12. Kocham góry. Uwielbiam panujący tam spokój, krajobraz.
13. Mieszkam na wsi, ale od pierwszej klasy podstawówki dojeżdżałam do szkoły do miasta.
14. Bardzo lubię uczyć się języków. Chciałabym opanować biegle angielski i znać podstawy francuskiego i włoskiego.
15. Uwielbiam słuchać muzyki i nie ograniczam się do jednego gatunku.
16. Kocham długie spacery oraz wycieczki rowerowe z tatą.
17. Jestem raczej osobą zamkniętą w sobie.
18. Noszę okulary. Moja wada to -2.
19. Jestem serialomaniaczką. Oglądam kilkanaście serialów :D
20. Uwielbiam wszystkie owoce i warzywa.

A ja nominuję:

PS. Przepis na ciacho pojawi się niebawem :)

18 komentarzy:

  1. Czekam na przepis na ciasto :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że będzie przepis! :)
    Dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Studiowanie prawa to Twoje marzenie? Nic prostszego, mówi to dyplomowany prawnik^ Życze, aby Ci się to spełniło. Również jestem serialomaniaczką:p i też kocham góry, jest w nich niesamowity spokój..
    A dzisiejsze śniadanie piękne, móglby ktoś namalować taki obraz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak robię coś w kuchni, też muszę być sama :) I kocham kryminały.
    A śniadanie wygląda pysznie, już tak jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo całkiem sporo mamy podobnych cech :D
    I czekam na przepis !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie pyszne ciacho! Chyba sobie takie upiekę na rozpoczęcie roku, a co! :D
    1,2,3,4,5,8, 11, 12, 14, 16, 19, 20 - jakbym czytała o sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 1,2,4,12,17,18 podobnie, lub tak samo :D
    Wpadam na ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooch chcę to ciacho, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taż dzisiaj wypiałam 20 faktów. 1 i 3 nam się zdublowały :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pogardziłabym takim ciachem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. prawo? fajna sprawa i podoba mi się twój nowy profil , powodzenia w szkole ;* by twoje marzenia się spełniły :) też lubię podróże, zwiedzanie nowych miejsc , odkrywanie nowych kultur :) no i przede wszystkim uwielbiam naukę nowych języków :)
    oczywiście dziękuję za nominację, chętnie odpowiem ;D
    ciacho? mogę kawałek ? pychaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam góry i musze byc sama w kuchni ;))
    Pyszne ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale smaczne śniadanie sobie dzisiaj zjadłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ach, serialomania, to jest to!
    ciasto pyszne, wilgotne <3
    http://to-wlasnie-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wpadam na kawałek ciasta! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie fakty o kimś można się dużo dowiedzieć o osobie ostatnio zrobiłam też coś takiego na moim blogu ;)

    a na ciacho i ja wpadam bo wygląda kusząco ;)

    pozdrawiam cie cieplutko;*

    i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)