czwartek, 29 sierpnia 2013

~ 140. owsiane ptasie mleczko.

 ~. owsiane 'ptasie mleczko' z miodem, jeżynami, wiśniami i kiwi .~



~
Przypuszczam, że jestem jedną z ostatnich bloggerek, które po raz pierwszy zajadają się tym piankowym cudem. Co tu dużo pisać owsiane ptasie mleczko zgarnęło już swoje 'ochy i achy', ale co  poradzić, skoro jest takie pyszne? :)
~
Wczorajsze spotkanie klasowe jak najbardziej na plus. Była połowa nowej klasy, mnóstwo rozmów, dużo śmiechu. 
Czuję, że się dogadamy :)
~

26 komentarzy:

  1. Dlaczego mi takie śniadania nie wychodzą? :( Twoje wygląda obłędnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczna pianka zamknięta w słoiczku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja już mam tą piankową owsiankę za sobą i również potwierdzam, że jest bardzo smaczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ostatnia ! Ja sie za to zabieram i zabieram i cos zabrać sie nie moge ! Ale Twoje wyglada pysznie i jeszcze to kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. apetycznie wygląda i jestem coraz bardziej przekonana, żeby taką owsiankę zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też go jeszcze nie jadłam, najpierw muszę zainwestować w agar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe nie jesteś ostatnia :D Ja jeszcze nie próbowałam tego cuda :D ale po twoim zdjęciu chyba to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda tak delikatnie i niewinnie ;)
    Ja jeszcze nie próbowałam tej owsianki :D !

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetycznie się prezentuję i bardzo delikatnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda tak delikatnie...jak chmurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piankowa owsianka jest chyba jedną z najlepszych, a Twoja w tym słoiczku wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niebiańska pychotka !! pysznie przyrządziłaś i fajnie też, że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi nie posmakowało ;p
    Ale może niedługo spróbuję jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiwi! <3 nieziemsko to wygląda, wręcz marzycielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie próbowałam...i nie mam zamiaru, mimo że wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiwi wygląda uroczo :) a ptasie mleczko nie powiem bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do zabawy :))
    20 faktów o mnie.
    Mam nadzieję ,że zechcesz wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kusi mnie, ale boję się jeśc surowe jajka ;<

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny słoiczek i jaka pyszna zawartość, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spoko, ja się jeszcze nie zabrałam za to ;x
    ale ta Twoja to świetnie wygląda.... :>

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)