wtorek, 20 sierpnia 2013

~ 131.

~. polenta z bananem, rodzynkami i miodem .~


~

16 komentarzy:

  1. Pycha :) Zamieniłabym tylko banany na jabłka - nie lubimy się :) mam taką samą miseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy jako jedyna na świecie nie lubię rodzynek? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ dawno nie jadłam polenty! Przypomniałaś mi o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pycha :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowo i smacznie :D wszystko mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno nie jadłam tej kaszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. prosto, ale za to jak slodko i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna dawka smakowitości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż by tu napisać.. :))
    Od razu porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kasze kukurydzianą , lecz zamiast banana preferuję jakieś orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu spróbować tą kaszkę i to koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie miseczki pamiętam z dzieciństwa :) Ponoć miały się nie tłuc, tylko że się nie tłukły do czasu aż...się stłukły ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)