niedziela, 18 sierpnia 2013

~ 129. & San Marino.

~. opieczona bułka dyniowa z kremowym serkiem i pomidorem/ masłem, wędliną, pomidorem
 i jajkiem sadzonym z przyprawami, gotowana kukurydza z solą .~

~
Dzisiaj przenosimy się już do Europy Południowej, a dokładniej do San Marino.
To państwo-miasto położone jest na górzystych terenach. 
Znajdują się w nim także liczne zabytki, tj. bazylika, kościoły, zamki.



cisza przed burzą...

widok na zamek  La Cesta o Fratta

ratusz



Bazylika św. Maryna



17 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się zdjęcia ;)
    Jak ja dawno nie jadłam takie kukurydzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz;)

    ooo kukurydza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zakochałam się w tym państwie-mieście. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, jak tam jest pięknie! Każde kolejne miejsce, które pokazujesz zachwyca mnie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne krajobrazy, cudowne wspomnienia prawda?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wycieczkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, jak miło ogląda się te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ty to miałaś sporo tych podróży ! fajnie ;) śliczne zdjęcia i ty na nich ;*
    pyszne śniadanko ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. San Marino jest cudowne! Byłam tam już wiele lat temu, ale cały czas planuje się wybrać ponownie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. jaaak tam pięknie! Aż chce mi się ruszyć z domu! :(
    Hmm, nigdy kukurydzy nie jadłam 0.o

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja lubię gotowaną kukurydzę z masłem i solą, klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia i pyszne śniadanie! <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)