wtorek, 13 sierpnia 2013

~ 126. & Newquay.

~. gofry z dżemem czereśniowym, jogurtem, jeżynami/ jogurtem naturalnym, brzoskwiniami, śliwkami,jeżynami, poziomkami, inka z mlekiem .~



~
Dzisiaj przenosimy się do Newquay, miasta w południowo-zachodniej części Anglii 
na Wybrzeżu Kornwalii.










Plaża w Newquay to jedna z najdłuższych, piaszczystych plaż w Wielkiej Brytanii.
 Znana jest z czystej wody i jasnego piasku.



 W Cafe Mariners zjadłam jedne z lepszych lodów. Wybór był ogromny.
Od zwykłych waniliowych po jagodowe z bezami, malinowe z białą czekoladą, snickers, wiśniowe, 
z kawałkami owoców.


12 komentarzy:

  1. Pysznosci ! I jakie piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tymi goframi mnie kupiłaś! A jak zobaczyłam te widoki i przeczytałam, jakie smaki lodów były do wyboru, to już w ogóle, achh! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudowne widoki! niezwykłe miejsce:)
    dzisiejsze śniadanie również wyborne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie jestem miłośniczką lodów, tak patrząc na te na zdjęciach nabieram na nie ogromnej ochoty:) Piękne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam dżemu z czereśni. Już się domyślam jak wiele straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jak cudownie !! a te lody *-*
    gofrowy poranek jak najbardziej udany ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. gooooofry! <3
    a zdjęcia piękne! poczułam się tak, jakbym tam była!

    OdpowiedzUsuń
  8. na te lody to mi narobiłaś ochoty :)
    z resztą na gofry też <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) Gofry wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. rozpływające się lody, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  11. widoki naprawdę piękne !
    a co do śniadanka to prezentuje się bardzo smacznie , sama pochłonęłabym je w kilka sekund :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)