poniedziałek, 5 sierpnia 2013

~ 124. Owsianka na powrót zawsze dobra!

~. owsianka na zielonej herbacie z jabłkiem, cynamonem i miodem .~

~
Owsianka po powrocie do domu smakuje najlepiej! 
Po raz pierwszy robiona na zielonej herbacie. 
Muszę przyznać, że jak dla mnie jest nawet okej, ale i tak nie dorównuje tej na mleku.

~
 Relacje z Anglii i Włoch postaram się zrobić jakoś w tym tygodniu, bo zdjęć jest mnóstwo, a w chwili obecnej nie mam do tego głowy. Nie chcę też spędzać, aż tyle czasu przed komputerem zwłaszcza, kiedy za oknem jest taka piękna pogoda. Lecę na rower! Niedługo znowu do Was zawitam :)


12 komentarzy:

  1. Heeeej! :*
    Pyszne powitanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję smacznego bloga!

    Chciałabym zaprosić Ciebie na stronę znajdzprzepisy.pl oraz do dodania swojego bloga na listę TOP BLOGI, gdzie dołączyło już ponad 1400 blogerów z Polski! Nasze strony są już dostępne w 37 krajach i jesteśmy drugą co do wielkości wyszukiwarką przepisów kulinarnych na świecie!

    Byłoby mi bardzo miło, jakby i Twoje przepisy znalazły się u nas i tym samym trafiły do jeszcze większego grona odbiorców :)
    Aby znaleźć się na liście Top Blogi wystarczy tylko zarejestrować swój blog tutaj: http://www.znajdzprzepisy.pl/dodaj-blog

    Życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka na herbacie ???? Bardzo fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsianka zawsze pycha! :) na zielonej herbacie mam w planach do zrobienia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam robić owsiankę, ale stanęło na granoli z patelni :D Jak skądś wracam też zjadłabym tylko owsiankę :) Pysznie wygląda, na herbacie jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że już jesteś ;* z pyszną owsianką !
    czekam na relacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. mam w planach taką, ale na wytrawnie :) czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam znowu w blogosferze!:) Korzystaj z uroków polskiego lata, ale nie zapominaj o zdjęciach, zarówno tych 'jadalnych', jak i widokowo-krajobrazowych^

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam owsiankę na zielonej herbacie, dodatki też idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że wróciłaś, chociaż powroty bywają ciężkie, owsianka wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bo owsianka jest dobra na wszystko, na zły humor i na nie pogodę też :) witaj z powrotem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owsianka pysznie wyglada i fajnie że juz do nas wrócilas;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)