środa, 10 lipca 2013

~ 123. Kilka słów na pożegnanie.


Przedstawiam Wam najukochańszego psa pod Słońcem.
 Oto Pluto- pies mojej kuzynki, z którą spędzam wakacje.
Ostatnio w moim życiu dzieje się dużo. Jest spontanicznie, czyli tak jak lubię najbardziej.
Jutro wraz z kuzynką i jej tatą wyjeżdżam do Anglii. 
Zaproponowano mi to dzisiaj. Zgodziłam się, a co mam do stracenia?
Jutro pierwszy raz będę lecieć samolotem. Jestem ciekawa jak to będzie.

A żeby nie było tak niekulinarnie wkleję kilka posiłków z ostatnich dni.
~. ricottowe gofry z twarożkiem, dżemem wiśniowym, nutellą, poziomkami i malinami .~




Tak, zakochałam się w tych ricottowych. Są przepyszne!


~. gofry z cukrem pudrem, dżemem brzoskwiniowym/wiśniowym i czereśniami .~

Nie wiem jak to będzie z postami w ciągu najbliższego miesiąca, bo wracam 24, a już 25 wyjeżdżam na obóz do Włoch.  Możliwe, że w Anglii będę mogła od czasu do czasu zajrzeć do Was.

~
Korzystajcie z wakacji, jedzcie smaczne śniadania i cieszcie się chwilą. 
Do usłyszenia : *

13 komentarzy:

  1. Cudowne są takie niespodziewane wyjazdy. Baw się dobrze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. spontaniczne wyjazdy są świetne! :) szczególnie w takie miejsca jak Anglia. zazdroszczę! :) baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie! Dobrze, że podjęłaś taką spontaniczną decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci fajnie. ! Nie dość że Włochy to jeszcze Anglia. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Spontaniczne decyzje czasami okazują się naprawdę fajnymi pomysłami, zatem trzymam kciuki, żeby Ci tam było fajnie, a we Włoszech cudownie i radośnie. Do zobaczenia za jakiś czas:*

    OdpowiedzUsuń
  6. OO jak fajnie :) Udanego wyjazdu !
    A te gofry to genialne są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie dziś wróciłam z Anglii ;p tam jest cudownie ! udanego wyjazdu ;*
    chętnie zrobię te gofry jak tylko znajdę przepis , narobiłaś mi ochoty ;p
    śliczny piesek ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Psiak cudowny :D

    Zyczę Ci udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. udanych wakacji w Anglii! Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  10. no i fajne skoro Ci zaproponowano wyjazd to grzechem było by nie skorzystać z okazji :) i Ty również wypoczywaj, korzystaj z wakacji ile się da, ciesz się chwilami i przede wszystkim smacznie jedz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę.....
    Piesek wygląda na kochanego :) A śniadania na fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam,aż mam ochotę wyciągnąć to przez ekran ;p

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)