poniedziałek, 17 czerwca 2013

~ Sernik bananowy na jogurcie.


To jeden z tych serników, które robi się w ekspresowym tempie, a które jeszcze szybciej znikają.
Naprawdę polecam. Z gorącym musem truskawkowym smakuje wyśmienicie!

Sernik bananowy na jogurcie

Składniki:
* 800g jogurtu naturalnego
* 100g cukru
* 2 banany
* 4 jajka
* 5 łyżek mąki ziemniaczanej

Wykonanie:
Banana rozgnieść/ zblendować na jednolitą masę. Żółtka oddzielić od białek. Jogurt wymieszać z żółtkami, bananami i cukrem. Dodać mąkę ziemniaczaną i dokładnie wymieszać. W oddzielnym naczyniu ubić białka na sztywną pianę. Ubite białka wmieszać drewnianą łyżką do masy jogurtowej. Tortownicę wyłożyć od spodu papierem do pieczenie i wylać ciasto. Piec godzinę w temperaturze 180 stopni. Jeśli wierzch zacznie się przypiekać należy przykryć go folią aluminiową.

Smacznego!



23 komentarze:

  1. też zamierzam go zrobić ^^
    wygląda cudownie

    OdpowiedzUsuń
  2. No pysznie wygląda...:)
    Ale gdzie tu ser w tym serniku? xD
    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pysznie ! I taki prosty ? Koniecznie muszę go zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, to w sumie ciacho jogurtowe :D Zapisuję przepis, mam słabość do serowych i sernikopodobnych ciast :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, boski! chyba sobie sprawię taki :) a jogurt musi być gęsty, czy może być taki normalny, lejący? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się pod pytanie:D
      trzeba zrobić, bo strasznie kusi :)

      Usuń
    2. Ja robiłam z Danone z krową Danką, a dokładniej użyłam takiego:
      http://foodini.pl/p/danone-jogurt-naturalny-bez-cukru-370g/3169
      :))

      Usuń
  6. Ja bym go chyba jogurtowiec nazwała :)
    Solo wygląda pięknie, ale z tym musem to bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tyle.? Ooo trzeba będzie zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten przepis, mam! Jest drugi na liście rzeczy do zrobienia, ale z braku możliwości musi na razie poczekać z realizacją...
    Ładne zdjęcia, ładny wypiek, smaczny wypiek, bananowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda genialnie! I jaka dietetyczna wersja! :) Zapisuję na moją listę "do zrobienia"!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten sernik :) bardzo fajna propozycja ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wygląda! Truskawkowy mus w połączeniu z bananem, mm czysta poezja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda, lubię bananowe słodkości więc myślę, że się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koocham serniki, najlepsze ciacha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda cudownie! Muszę kiedyś zrobić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś kolejną blogerką która mnie kusi dziś sernikiem *-* i to takim pysznym !! aż chce mi się jeść ! poślij kawałek ? mmm jakie to musi być pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym być teraz w posiadaniu takiego cuda!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, to brzmi tak banalnie, że aż zapisze do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. sernik sernik :d dietetyczny :D łohoho :D dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny :) A z dietetycznością to bym się spierał :D

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany wygląda obłędnie :O

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)