sobota, 29 czerwca 2013

~ 119.

~. jajecznica na maśle z cebulą i żółtym serem, grahamka z masłem, szynką, pomidorem i bazylią .~

~
Naprawdę ostatnio rzadko tu bywam, ale jestem strasznie zabiegana. 
Późno wracam do domu, długo śpię i rano nawet nie myślę nad jakimś pomysłowym śniadaniem.
Myślę, że rozumiecie. 
Wczoraj wraz z klasą rozpoczęliśmy wakacje 2013 w dobrym stylu.
Coś czuję, że te wakacje będą jednymi z lepszych. Oby!
Teraz jeszcze muszę zanieść w poniedziałek papiery do nowej szkoły i w stresie czekać do czwartku na wyniki. Będzie dobrze. Mam nadzieję.


14 komentarzy:

  1. musi być dobrze! ;))

    jajecznica! aż mam ochotę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jajecznicę na maśle! najlepsza jest ze startym serem jeszcze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno będzie dobrze! :)
    pysznie i klasycznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę się już doczekać czwartku, najbardziej nerwowe dni, ale będzie dobrze, nie ma innej opcji :P
    Jajecznica i ciągnący się ser, to jest to <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze bedzie , nie ma sie co martwic :D
    Jajecznica to chyba najlepsze sniadanie na wytrawnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze :)
    A za mną chodzi jajecznica z kurkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm chyba już wiem co dziś zrobię na kolację - pychota !
    uda się, będzie okej ;*
    miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie dobrze! :)
    Jajeczniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. boże, jajecznica z serem. CHCĘ D:
    ja mam z kolei obawy, że zmarnuje te wakacje, tak jakoś

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajecznica ostatnio najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja zazdroszczę wam tych wakacji.. :( mam nadzieję na szybki powrót do domu..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)