sobota, 22 czerwca 2013

~ 118.

 ~. budyniowo-czekoladowa owsianka z nektarynką i masłem orzechowym .~


~
Wczoraj duużo się działo. 
Od rana zalany dom-ja sama w domu, wyniki egzaminów, rozwalona fryzura, bal.
Co do wyników to jestem nawet zadowolona. 
O dziwo najlepiej napisałam z matmy, której za bardzo nie umiem, 
a najgorzej z historii, którą lubię.
Bal. Było fajnie, pomimo tego, że nie darzę ogromną sympatią mojej klasy. 
Zgraliśmy się. Lepiej późno niż wcale :)



~
Przepraszam, że ostatnio ciągle mnie mało na blogu, ale zazwyczaj rano mam ochotę na kanapki :)
Dzisiaj jadę na noc do koleżanki. Lubię jak dużo się dzieje :)
Słonecznej soboty :*

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądałaś :)
    Owsianka z najlepszymi dodatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Ty i piękna sukienka ^^
    Pyszna owsianka, z moim ulubionym masłem orzechowym :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna i ta wspaniala sukienka :) Prosta ale urzekajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoja śniadaniowa owsianka jest boska !! uwielbiam to połączenie ;)
    śliczna jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamietam, ze z moją klasą było tak samo na balu! :)
    Ślicznie wyglądałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. udanej zabawy :)
    Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądałaś ślicznie :)
    A w miseczce pyszności ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś w tej sukience:) A oprócz tego masz fajną miseczkę no i te Twoje zdjęcia naprawdę szalenie mi się podobają, ale pisałam już o tym^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądałaś. A skoro się dobrze bawisz to brakiem śniadań na blogu się nie przejmuj. Kanapki też potrafią być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam ; * Przepysznie to wygląda ; ]
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. My się też zgraliśmy dopiero w trzeciej klasie :D Za to teraz już jestem w liceum i do dzisiaj utrzymujemy ze sobą kontakt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądałaś. :) Kończysz gimnazjum?
    A śniadanko pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka!
    Budyniowej daano ni jadłam, a najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)