piątek, 14 czerwca 2013

~ 114.

~. kanapki z serkiem śmietankowym z pomidorem,ogórkiem i ziołami, jajko na miękko,rzodkiewka .~

~
Trochę mnie nie było, ale wystawianie ocen, hektolitry kawy i trzy godziny snu dziennie sprawiały, że nie miałam ochoty na zjedzenie niczego wymyślnego na śniadanie. Przez te dni w moim jadłospisie królowały grzanki z masłem orzechowym, płatki z mlekiem, truskawki i kilka tabliczek czekolady, jedzone o 2 w nocy.
I to nic, że po 3 godzinach snu jestem bardziej wypoczęta, niż po 7.
Pasowałby mi taki tryb życia, bo wreszcie mam czas.

Za tydzień wyniki testów i bal.

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że już niedługo będziesz mogła odetchnąć :) Ale i to śniadanie, choć proste, kryje w sobie pyszne smaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. już wkrótce wakacje ;))
    a te kanapki pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to rozpływające się żółtko *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez dzis kanapki na wytrawnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wakacji jeszcze tylko kilka dni :)
    Niby proste ,a takie smaczne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak gotowane jajko na miękko. bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko tydzień, albo aż tydzień.
    A może po prostu tydzień:)
    Pomimo nieobecności widzę, że jadłaś smacznie i słodko:D

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam uwielbiam gdy jest kolorowo i zdrowo :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    pierwiasteksmaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kanapeczki takie jakie lubię :)
    Już niewiele zostało ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kanapki dają (wbrew pozorom) duże pole do popisu. Zawsze wymyślam coś nowego i dodaję ulubione zioła. Twoja kompozycja jest niezwykle zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już prawie wolne, a w szkole będzie coraz luźniej :) Jak dobrze! :)
    Odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. za niedługo wakacje, odpoczniemy sobie wszyscy ;)
    takie śniadania zawsze dobre, pyszne i zdrowe !

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam za tydzień bal :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaah chyba też zarzucę sobie jutro jajeczko, a co :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)