czwartek, 6 czerwca 2013

~ 109.


~. serniczek ryżowy z rodzynkami i truskawkami .~



~
Zamieniłam jabłka na truskawki, dodałam miód zamiast syropu.

~
Testy, testy i po testach. Jak dobrze. Teraz czekamy na wyniki 21 czerwca ;)
Wszystkim kciukotrzymaczom pięknie dziękuję :)
~
Zostałam nominowana przez Domkę. Serdecznie dziękuję:)
1. Najlepszy dodatek do truskawek to..??
Nutella i bita śmietana. Bez dwóch zdań.

2. Gadżet w kuchni, bez którego nie mogłabyś się obejść?
Mikser, sokowirówka. Mnóstwo tego.

3. Czego nigdy nie jadłaś/jadłeś a chciałabyś spróbować?
Quinna, tapioka.

4. Ulubione kluski - jakie i z czym?
Leniwe z cukrem waniliowym i stopionym masełkiem lub te  z truskawkami!

5. Pierwsza samodzielnie przyrządzona przez Ciebie potrawa to?
Dokładnie nie pamiętam, ale był to nieziemsko słodki mus truskawkowy z makaronem.

6. Jeśli dostałabyś się do finału  jakiegoś popularnego programu kulinarnego przyrządziłabyś..?
Konkretnie nie mam pojęcia, ale na pewno byłoby to coś niebanalnego :)

7. Twoje potrawy są.....
…smaczne. Znaczy się mi smakują :D

8. Gdzie zazwyczaj jesz? (przy stole, biurku, na łóżku, inne..)
Zazwyczaj na łóżku lub przy stole.

9. Wymarzone śniadanie do łóżka to?
Sam fakt, że ktoś przygotował je specjalnie dla Ciebie jest wymarzony :)

10. Spodnie i trampki czy spódnica i szpilki??
Spodnie i trampki/ szpilki!

11. Bez czego (kulinarnego lub nie) nie potrafiłabyś żyć?
Bez bliskich mi ludzi :)

24 komentarze:

  1. Wystarczyło pierwsze słowo "serniczek" i już wiedziałam, że to musi być coś przepysznego. A jak dodać do tego truskawki i miód to już w ogóle genialnie musiało smakować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serniczek ryżowy? hej, to musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość bloggerek jada we wszystkich miejscach, łącznie z łóżkiem, biurkiem... :p truskaweczki z nutellą i bitą śmietaną... mogłabym to jeść trzy razy dziennie na główne posiłki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam serniczki, więc jestem na TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest pyszny, też robiłam :) Z truskawkami musiał obłędnie smakować!

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi rzeczywiście takie samo tło mamy ;D znamy się, a jak! :P

    ojej, śniadania w łóżku nie jadłam chyba wieki ;< wszystkie serniczki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku wygląda bardzo smacznie. Jeszcze jak ryżowy to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten serniczek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odpowiedź.!
    Serniczek, marzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny serniczek :D
    też nigdy nie jadłam tapioki, a strasznie mnie kusi..

    OdpowiedzUsuń
  11. aach, jeszcze lepszy się wydaje z truskawkami! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę słowo serniczek i od razu wiem, że było pyszne :) A to, że jeszcze są tam truskawki to prostu NIEBO <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki serniczek to moje marzenie na najbliższe dni. Zrób dla mnie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda wspaniale :) Bardzo kreatywnie się nim zainspirowałaś i teraz ja sama myślę, że trzeba bedzie zrobić taką wersję.

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba tylko ja opacznie zrozumiałam to pytanie o kluski :D

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie, to jest ten ból, że sernik z truskawkami wychodzi bardzo wodnisty, bo truskawki mają w sobie dużo wody :/
    ale poza tym smaki się nie zmieniają i pewnie był pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To była jedyna wada tego śniadania. Ale najważniejsze, że smak pozostał ten sam:)

      Usuń
  17. strasznie przepiękne! będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglada przegenialnie i musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sernik + truskawki.. nic mi więcej do życia nie potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kuszące *-* słyszę serniczek to od razu się uśmiecham, pychotka !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)