wtorek, 4 czerwca 2013

~ 107.

~. jajecznica z cebulką na maśle, grzanki z masłem i pomidorem .~

~
Nie ma to jak być obudzonym zapachem smażonej jajecznicy. Dzięki mamo! 

Wczorajsze testy nie należały do najłatwiejszych, ale mam nadzieję, że aż tak bardzo się nie skompromitowałam. Same tematy historyczne. 50% Krzyżaków, Reduta Ordona. Seeeerio?
Dzisiaj matematyczno-przyrodnicze. Jeszcze lepiej. Liczę na cud.
Trzymajcie kciuki :* 

~
W związku z licznymi prośbami o przepis na pudding, zaktualizowałam wczorajszy post.
Chętnych zapraszam TUTAJ


25 komentarzy:

  1. Uwielbiam jajecznicę na maśle :)
    Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Trzymam kciuki ;)
    Ooo tak ten zapach maselka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona jajecznica - częściej jadam na kolację ale uwielbiam <3 A jak już jest przyrządzona przez kogoś, smakuję jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. och, też bym chciała być obudzona takim zapachem. i żeby jeszcze śniadanie do łóżka przyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jajecznica od rana pychaaa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. maślana jajecznica, aż poczułam jej kremowy smak i zapach :) ..

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię jajecznice na masełku, a jej zapach jest równy ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jajecznicy nigdy nie powiem nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mama wie co dobre ^^
    Z przepisu na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajecznica... idealne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczysz na pewno nie będzie tak źle. Trzymania kciuków ciąg dalszy! ;)
    A śniadanko przepyszne, mama sprawiła Ci miłą pobudkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. prosto i pysznie ;) też dzisiaj na to postawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to miało być moje dzisiejsze śniadanie ;p
    zastanawiałem się nad jajecznicą albo omletem... omlet wygrał jednak, ale chyba tej jajecznicy dzisiaj nie odpuszczę :D

    trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach jajecznicy... nie wiem czy kiedykolwiek mnie budził, a nie! Zbudził mnie kiedyś, pamiętam:) Podana prosto pod nos, super sprawa:)

    Powodzenia na tych testach, o ile jeszcze je piszesz, a jak nie -to trzymam kciukasy za wyniki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko, jak tradycyjnie, jaką mi narobiłaś ochotę na taką jajecznice *.* gratuluje i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, taką jajecznicę to ja uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadłam ostatnio w niedzielę taką jejcznice, ale jeszcze ze szczypiorkiem <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mama zrobiła ci jajecznicę , jak miło !! bardzo ją lubię, szczególnie na masełku z kanapkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Krzyżacy" nosz kurcze, to by mi pasowało.!
    Jajecznica i to od razu po wejściu do kuchni, to jest to. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze, taką zwykłą jajecznicę dopiero zaczęłam doceniać kiedy sama zaczęłam robić sobie śniadania:D

    OdpowiedzUsuń
  21. no i teraz zjadłabym jajecznicę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Taką jajecznicę usmażoną przez mamę też bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam ostatnio fazę na jajecznicę :) A kiedyś musiała mnie najść ochota, żeby ją zjeść, a teraz praktycznie wpada codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że poszło dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukasz może domu? Zamieszkam z Tobą i będziesz mi gotować :) proszęęęęęęę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)