poniedziałek, 3 czerwca 2013

~ 106.

 
 ~. czekoladowo-budyniowy pudding owsiano-otrębowy z kiwi i orzechami włoskimi .~


~

Wczoraj ze stresu zjadłam opakowanie orzechów i pół tabliczki gorzkiej czekolady.
Skutek? Nie mogłam potem zasnąć.
A teraz jemy śniadanie i idziemy zmierzyć się z humanem. 
Trzymajcie kciuki :D

~

Czekoladowo-budyniowy pudding owsiano-otrębowy

Składniki:
* 2 łyżki płatków owsianych
* 2 łyżki otrębów
* łyżka proszku budyniowego czekoladowego
* 2 szklanki płynu
* 2 kostki gorzkiej czekolady
* coś do posłodzenia

Wykonanie:
Z podanych składników ugotować owsiankę. Przełożyć do miseczki, ostudzić. 
Przykryć folią spożywczą i włożyć na noc do lodówki. Rano wyjąć, udekorować dodatkami i voilà. 
Mamy gotowe, leniwe śniadanko.

26 komentarzy:

  1. Cudnie podany *.*
    Powodzenia, dasz rade ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada, orzechy? Apetyczne zestawienie.
    Nie przejmuj się, dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy, trzymamy.! :)
    A śniadanie, rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudding owsiany to najlepszy jaki jadłam :3
    Human moja miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze, śniadanie 1 klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymamy kciuki! a Twoje śniadanie wygląda pięknie, i to połączenie smaków..

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. ! Uwielbiam jak na mnie czeka takie śniadanko w lodówce z rana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam, trzymam - czekolada i orzechy zasiliły Twój mózg, więc poradzisz sobie:)
    Pudding.. idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam
    można prosić o przepis na to CUDO?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudding wygląda mega apetycznie. Idealne śniadanie przed ciężkim dniem. :)
    Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam! :)
    Wspaniałe śniadanie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia!
    po takim śniadaniu będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne zestawienie :)
    Na pewno było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. orzechy na dobre myślenie, nie ma bez nich dnia ;p
    pyszny ten pudding !! wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę go teraz, na poobiedni deser!

    OdpowiedzUsuń
  16. podasz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mogę poprosić o przepis? :) wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ładnie podany :D
    Nie stresuj się tak, ej :)
    Trzymam kciuki, chociaż trochę spóźnione.

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię wszystko co jest budyniowe i czekoladowe więc pewnie by mi zasmakował ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja czasem z nerwów potrafię pochłonąć niezliczone ilości jedzenia:D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)