sobota, 1 czerwca 2013

~ 104.

~. kakaowo-bananowe kluski kładzione z truskawkami .~


 Wczoraj mama zasugerowała, że ma ochotę na kluski na mleku, dlatego dzisiaj nic innego pojawić się tutaj nie mogło. Wersja rodziców jabłkowo-bananowa, równie pyszna jak moja :D
 ~
 Na wczorajszych zakupach wreszcie kupiłam sukienkę na bal, trampki i truskawki!
Mama podzieliła też moją manię do artykułów kuchennych i dokupiła kilka naczynek do mojej kolekcji, m.in. dzisiejszą miseczkę.

 
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka :*


26 komentarzy:

  1. Śniadanie w towarzystwie :) Na pewno smakowało jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, wspaniałe! Aż przykro się robi, że człowiek musi dziś jeść śniadanie w samotności ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie 3 miseczki sa świetne :) A zawartość jeszcze lepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super, wspólne rodzinne kluskowanie , jak miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś zjem obiad w towarzystwie, też dobrze. udanego Dania Dziecka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, że możesz zjeść kluseczki z rodziną. U mnie wszyscy kręcą na nie nosem. Nie wiedzą, co tracą

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie napakowane miseczki. Bardzo Ci zazdroszczę możliwości zjedzenia śniadania w tak wspaniałym towarzystwie. Ja raz zrobiłam mamie te klusku, ale niestety jej nie zasmakowały, a do tego marudziła, że porcja jakaś gigantyczna przez co poczułam się ostatni obżartuch... haha
    Nawzajem i miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi kręcą nosem tylko na owsianki. Kluski znają z dzieciństwa, więc zajadają ze smakiem :)

      Usuń
    2. U mnie właściwie wszystkie miseczkowe śniadania im nie "odpowiadają", czy raczej nie potrafią zrozumieć jak mi to może smakować . A dodatkowo moja mama jest niejadkiem, wzrokowcem i jest ogólnie bardzo wybredna co do jedzenia, więc sama widzisz jakie mam z nią ciężkie życie... ;p

      Usuń
  8. i Twoja i rodziców wersja genialna:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę je i mojej w końcu zrobić, uwielbiała kiedyś:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka, trampki i truskawki - ciekawy mix!:)
    Mam ochotę na wersję banan-jabłko, ale wiesz co...? Chyba biorę wszystkie trzy miseczki, co się będe ograniczać^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kluski kładzione <3 kurcze, to jedno z najlepszych śniadań <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oho. To ja porywam jedną miseczkę dobrze? :D
    Wyglądają cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. trzy miseczki pełne pyszności - tak to ja bym codziennie mogła dzień zaczynać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniaam, następnym razem wpraszam się do Was na te kluseczki ^^
    Pochwalisz się sukienką? :D Ja może dziś kupię bo mama zabiera mnie na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalę, pochwalę, ale po balu :)

      Usuń
  15. a tobie wyszło przepysznie, mi się podoba ta wersja głównie dlatego, że nie pływają w mleku ;p czekam na zdjęcie w sukiencee!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, moglaś i dla mnie te jabłkowo-bananowe zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypomniałaś mi, ze ja mamie jeszcze nie robiłam tych klusek. Może dzisiaj jest okazja... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetnie wyglądają te miseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałam dostać nową miseczkę na Dzień Dziecka, ale w końcu mama zafundowała mi zakupy w Rossmannie :D
    Nie robiłam jeszcze tych klusek na mleku. Muszę nadrobić zaległości, bo wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pycha śniadanko! :)
    Tobie również miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzy miseczki, jak uroczo! :) Wspólne śniadania są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)