piątek, 24 maja 2013

~ 97.

~. kakaowa owsianka z cukinią, jogurtem naturalnym i kremem z dyni .~

~
Miała być lodówkowa, ale przy takiej pogodzie darowałam sobie.
Na pewno trafi się jeszcze okazja :)

~

Zostałam  nominowana przez Angelikę K. 
Dziękuję :)



1.  Ulubione letnie śniadanie?
Puddingi, jogurt z musli i owocami.

2. Rower, czy spacer?
Zależy od nastroju.
Jak chcę pobyć sama to spacer, a jak w towarzystwie to rower :)

3. Wakacje w górach, czy nad morzem?
Uwielbiam aktywny wypoczynek w górach, jak i leniwe wylegiwanie się na gorącej plaży.
Najważniejsze jest to z kim jadę :)

4. Za 5 lat...
Widzę siebie na studiach we Wrocławiu,  spełniającą marzenia :)

5. Nienawidzę, gdy...
…ktoś coś zaczyna i tego nie kończy.

6.  Film godny polecenia
Zapewne wszystkim znana „Amelia”, do której uwielbiam ciągle wracać
i „Przerwana lekcja muzyki”.

7. Ulubiony program kulinarny
Przyznam szczerze, że rzadko jakiekolwiek oglądam.
Czasami zerknę na MasterChefa lub ugotowanych.

8. Serial, który aktualnie oglądam to...
Jestem ogromną serialoholiczką.
Oglądam Pretty Little Liars, Nie z tego świata, Inną, Bates Motel, Prawo Agaty
i wiele, wiele innych :)

9.  Danie z gruszką w roli głównej?
Mam ochotę na gruszkę w cieście drożdżowym z masłem orzechowym, mmm :)

10. W czasie wolnym najchętniej?
Czytam jakieś ciekawostki historyczne, gotuję, piekę, fotografuję, biegam.
Na wiele niestety brakuje mi czasu, ale już niedługo :D

11. Potrawa dzieciństwa?
Zacierka babci, racuszki, chałka, chlebek w jajku, kluski z truskawkami,
pomidory ze śmietaną.




15 komentarzy:

  1. uch, wygląda cudnie :)

    a ja się przeliczyłam i wczoraj naszykowałam lodówkową jaglankę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię i na gorąco, i lodówkową :) Obie są pyszne.

    Pretty Little Liars i Supernatural! Też lubię te seriale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlebek w jajku też jadałam, teraz już mi nie smakuje, ale 'za młodu' kolacyjny hicior:))
    A okazja do zimnych śniadań trafi się z pewnością, tymczasem dzisiaj ciepłe wyjątkowo wskazane!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie :) Kakaowa... idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu zrobić owsiankę z cukinią !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty Little Liars, też oglądam, uwielbiam! Też jestem serialoholiczką *high five*
    A na tą owsiankę to się szykuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Na lodówkowe będzie całe lato :)
    Również wolę w chłodne poranki coś ciepłego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kakaowa i z cukinią to moja ulubiona. Ciepła czy lodówkowa, nie ważne, i tak jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sprobować kiedyś takiej z cukinią. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. racuszki , najlepsze babcine -rzeczywiście to też takie moje wspomnienie ;) i nadal je uwielbiam <3
    pyszna owsianka, muszę dziś wstąpić do sklepu po cukinię ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. jedna z moich ulubionych ;) ej, oddawaj dynię! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lodówkowa tylko na gorące dni! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ja w takie dni preferuję również śniadania na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)