środa, 22 maja 2013

~ 95.

~. polenta z bananem, orzechami włoskimi i miodem .~





Dzisiaj odpowiem na nominację Cookie, za którą serdecznie dziękuję :*


1. Pierwsza myśl po przebudzeniu?
Która godzina?!

2. Ile masz śniadaniowych miseczek?
Sześć.

3. Mocne espresso czy aromatyczne latte macchiato?
Latte!

4. Pierwsze skojarzenie o kosmosie?
Tajemnica. Coś odległego.

5. Największa niespodzianka jak Cię spotkała?
Ostatnio? Odwiedziny osób, po których bym się tego nie spodziewała.

6. Spontaniczny wypad czy zaplanowana wycieczka?
Spontan!

7. Najsmaczniejszy owoc to…?
Kocham wszystkie owoce :)

8. 3 rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę?
Laptop, aparat i scyzoryk.

9. Ulubiona książka?
Nie mam ulubionej.

10. Twoje motto?
Ostatnio to: „rzeczą ludzką jest błądzić, rzeczą głupców jest trwać w błędzie”.

11. Co przywołuje uśmiech na Twoją twarz?
Szczęście drugiej osoby oraz ten moment, gdy uświadamiam sobie,
że moja praca przynosi efekty : )

20 komentarzy:

  1. prezentuje się bosko i pewnie lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. włoskie + miód.. uwielbiam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kaszke kukurydzianą! Ma taki słoneczny kolor, do tego wspaniały smak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jakby miało mi smakować, skoro banan, doskonale gęsta konsystencja... tak, tak. Smakowałoby mi!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam banana z polentą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatny smak kaszki z bananem - mistrzowskie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuje zrobić polentę już dobrych kilka tygodni, a potem jak przychodzi co do czego to i tak kończy się na owsiance. Yhh, sama nie wiem czemu. Ale z takimi dodatkami to na pewno genialnie smakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za odpowiedzi :*
    Świetnie się prezentuje Twoje śniadanko ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Polenta z bananem była moją pierwszą polentą, te smaki współgrają ze sobą wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie było mi dane jeść jeszcze polenty, ale wierzę, że smakuję świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo ale cudna ta polenta ! Chętnie wzięłabym przepis !

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię polentę, lubię:D nawet nie wiem czy nie bardziej od manny

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę sobię kupić tę kaszkę i muszę sobie ją w kocu zrobić i zobaczyć jak samkauje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. polenta jest świetna, też sobie czasem taką serwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie robiłam polenty, a Twoja prezentuje się tak smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  16. polenta cudownie podana, muszę ją kupić bo już dawno nie miałam ;p

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)