wtorek, 21 maja 2013

~ 94. cukinia w cieście naleśnikowym z serem & liebster.

 ~. cukinia w cieście naleśnikowym zapiekana z serem żółtym, ketchup cebulowo-czosnkowy .~


Cukinia w cieście naleśnikowym

Składniki:
* ok. 200g cukinii 
* 1/2 szklanki mąki
* jajko
* 1/3 szklanki mleka
* ser żółty
* szczypta soli
* zioła suszone
Wykonanie:
Cukinię pokroić na średniej grubości koła. Przygotować ciasto naleśnikowe: (mąkę, jajko, mleko, sól i zioła zmiksować na gładką masę). Nagrzać patelnię, wysmarować ją tłuszczem (opcjonalnie). Cukinię maczać w cieście naleśnikowym i smażyć na patelni na rumiano. Następnie zetrzeć ser żółty na tarce i zapiekać w piekarniku do jego roztopienia się. 

Smacznego!




~

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Patrycję, za co baaardzo dziękuję :*

1. Twoje ulubione śniadanie to?
Jak większość tutaj uwielbiam leniwe śniadania. Ostatnio zakochałam się w
clafoutis. Poza tym lubię wszelkie placki, naleśniki, gofry, kluski lane/kładzione…
Mogłabym tak wymieniać do rana :)

2. Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu to?
Telefon, słuchawki.

3. Czy uprawiasz jakiś sport? Jaki?
Amatorsko biegam, ćwiczę aerobik, jeżdżę na rowerze :)
Moje poczynania można zobaczyć tutaj.

4. Coś do jedzenia, bez czego nie wyobrażasz sobie tygodnia.
Nabiał. Wszelkie serki wiejskie, twarożki, jajka, jogurty.

5.Jakie jest Twoje małorealne marzenie?  
Narazie naiwnie wierzę, że wszystkie się spełnią. Bo przecież chcieć to móc :)

6. Co robisz w wolnym czasie?
Biegam, czytam, gotuję, piekę, bloguję, fotografuję.

7. Jaka jest Twoja ulubiona przyprawa?
Cynamon, który dodaję gdzie tylko się da oraz wszelkie zioła suszone.

8. Co daje Ci szczęście?
Największe szczęście daje mi uśmiech drugiej osoby oraz gdy widzę, że uszczęśliwiam innych.
To naprawdę miłe uczucie. Wtedy mój wskaźnik szczęścia jest maksymalny.
Jestem też szczęśliwa, gdy moja praca przynosi jakieś efekty oraz gdy jestem z bliskimi.

9. Ulubiony kolor?
Wrzosowy, miętowy, łososiowy, lazurowy.
Bardzo lubię takie delikatne kolory :)

10. Kim chciałaś zostać jak byłaś dzieckiem?
Aktorką, detektywem lub jakąś osobą związaną z prawem.

11. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Prawnik, prokurator lub ktoś inny pracujący w sądzie.

~
Nie poszłam dzisiaj do szkoły. Na większości lekcji mamy rozdzielenia, połowy klasy nie ma.
W domu chociaż się pouczę do zbliżających się testów :)



31 komentarzy:

  1. cukinii w każdej postaci mówimy stanowcze i zdecydowane TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukinia w cieście, dobree.! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu czyli dołączysz do mnie i do Fabioli w kwestii wykształcenia:D

    Ta Twoja cukinia wygląda bardzo apetycznie, niczym małe placuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ser żółty, zioła i cukinia - o tak, odpowiada mi to połączenie! :) Muszę zrobić kiedyś taką cukinię.

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego polaczenia nie jadlam jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajecznie wygląda ta cukinia! :)

    Aaa też Cię nominowałam do Liebster Bloga i byłam pewna, że napisałam, a jednak nie napisałam Ci tego w niedzielnym komentarzu. To teraz nadrobię, będzie mi bardzo miło jak odpowiedz :) http://wkuchennymzaciszu.blogspot.com/2013/05/niedziela-na-sodko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam na Twoim blogu. Nominacja czeka już w zakładkach :*

      Usuń
    2. Aaa no tak, to ja jakaś zakręcona jestem :D

      Usuń
  7. bardzo fajny pomysł na cukinię, zapisuję i na pewno zrobię taką w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej pyszności :) tego jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamon i nabiał, piona :D
    Cukinię w naleśnikowym cieście uwielbiam, ale na dodanie sera jeszcze nie wpadłam. Następnym razem dodam na pewno, bo wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takiej postaci cukinii jeszcze nie jadłam, a wygląda bardzo apetycznie. Zapisuję przepis i do wypróbowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rewelacja ! Robię natychmiast jak tylko cukinia przyjdzie do mojego domu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam! Gdy tylko zaczyna się sezon na cukinię to to danie jest moim prawie codziennym obiadem/kolacją :D Mam nadzieję, że Ci smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak, zdecydowanie uwielbiam taką cukinię, a jeszcze zapiec z mozzarellą lub parmezanem zamist żółtego i z pesto, to jestem w niebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. zadziwiasz ;o chętnie bym spróbowała..

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też lubię takie kolory , są śliczne ;)
    ciekawy pomysł na cukinie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo takiej nie jadłam. Pewnie było pycha. Moja mama smaży w zwykłej panierce więc musimy spróbować 'w naleśniku' :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja mama taką robiła! no nie dokładnie taką, w cieście naleśnikowym był ser. cudowne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne, takie wymyślne- uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o damn! przepadłam na całego:D zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna cukinia, trochę greckie smaki :D
    Trochę obiadowe danie, ale w sumie skusiłabym się o każdej porze.

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze, ale fajne takie jakby cukiniowe placki albo naleśniki ;D i dziwny ketchup ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. jadłam kiedyś na obiad, dzięki Tobie przypomniałam sobie jak cudownie smakowało i pewnie powtórzę niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, nominuję Cię do Liebster blog :)
    Pytania tutaj: http://waniliowyzefirek.blogspot.com/2013/05/40.html
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. na pewno świetnie smakowała ta cukinia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cukinii w moim ogrodzie dość sporo - trzeba zatem zdecydować się na takie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)