czwartek, 9 maja 2013

~. 82.

~. jabłkowe kluski kładzione z cynamonem i masłem orzechowym .~


18 komentarzy:

  1. Jeszcze ich nie robiłam. Bardzo kuszą, ale boję się, że mi nie wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już zrobiłam! Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys je robilam, ale mi nie wyszly;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jak wroce do domu to sobie je zrobie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie jadłam jablkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. narobiłaś mi smaka, chyba zrobię jutro drugie podejście, oby tym razem udane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. te kluseczki sa pyszne , do tego masełko orzechowe to już w ogóle idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stałe wpisały się do blogowego menu, czas może na wersję na zimno? Z okazji zbliżającego się lata:p

    OdpowiedzUsuń
  9. i jeszcze tu kluski?*.* pycha;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne, gęste kluseczki Ci wyszły. Przepyszne musiały być! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. poszalałaś z tym masłem :D haha! ale i tak pycha!

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamoooo, chcę te kluski!

    OdpowiedzUsuń
  13. O, u mnie dzisiaj też jabłkowe kładzione :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam je! :D
    Cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niczym u mojej babci. no, może bez masła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babcia nie wiedziała, co dobre. :D

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś :)