wtorek, 7 maja 2013

~ 80.

~. budyniowo-czekoladowe naleśniki z bananowym twarożkiem .~




Budyniowe naleśniki

* 3 naleśniki *

Składniki:
*1/2 szklanki mąki
*jajko
*łyżka proszku budyniowego (u mnie czekoladowy)
*1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
*1/3 szklanki mleka
*woda
*słodzidło (u mnie łyżka miodu)
*szczypta soli
*tłuszcz do smażenia
*dodatki (u mnie: twarożek bananowy, banan)

Wykonanie:
Wszystkie składniki połączyć w misce i miksować na gładką masę. W razie potrzeby dodać trochę wody i smażyć na dobrze nagrzanej patelni. Podawać z ulubionymi dodatkami.

Smacznego!


31 komentarzy:

  1. Uwielbiam naleśniki, a jeszcze z takim nadzieniem, musiały smakować cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te chrupiące, delikatne brzegi naleśników...:) Bardzo Ci się udały, witaj z rana:*

    OdpowiedzUsuń
  3. budyniowych jeszcze nie jadlam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z bananowym twarożkiem to jedne z moich ulubionych. Zawsze dodaję jeszcze cynamon, wtedy całość smakuje nieziemsko^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie jak będę go powtarzać to dodam :)

      Usuń
  5. Wyglądają przepysznie, aż mam ochotę na drugie śniadanie w takiej postaci ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają rewelacyjnie i ten bananowy twarożek...:) budyniowe wciąż czekają w kolejce na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze takowych nie robiłam ale wyglądają obłędnie !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. naleśniki z cudnym nadzieniem - uwielbiam !!
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Naleśniki budyniowe są pyszne ;) Można kombinować ze smakami :D
    Twarożek musiał być pyszny w tych naleśniczkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadzienie pełen komfort w jedzeniu :D
    ale z tego co pamiętam, budyniowe naleśniki nie przypadły mi do gustu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Budyniowe, czekoladowe, z twarożkiem i bananem - po prostu naleśnikowe niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. budyń, czekolada, banany :) perfekcyjne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne ;) napewno coś w tym guście przyrządzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam budyniowe naleśniki! mniam! <3333

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy budyniowe naprawdę różnią się w smaku od takich zwyczajnych? Zbieram się, żeby je zrobić i jakoś brak mi natchnienia. Ale Twoje wyglądają tak cudownie, mmm. Przepis zamieściłaś, więc chyba najwyższa pora ich spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie są bardziej puszyste i delikatne, niż zwykłe:)

      Usuń
  16. Bananowy twarożek to jedna z moich ulubionych wersji twarogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Budyniowe z twarożkiem - to brzmi idealnie :) A jak wygląda i smakuje - czysta poezja ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja się wpraszam na takie naleśniki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hah, mimo że mam uraz do połączenia twaróg-banan (takie tam nieudane kulinarne eksperymenty :D) to u Ciebie wygląda to tak smacznie, że chyba nawet bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Juz kilka razy czytałam o tych naleśnikach i stanowczo muszę je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio na obiad często u mnie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja nie jadłam budyniowych o.o Muszę je zrobić! Wyglądają idealnie^^

    OdpowiedzUsuń
  23. zamieniami się naleśnikami ;p albo chociaż jednym, żeby każda miała jednego swojego i jednego nie swojego ;) też miałam mieć czekoladowo budyniowe, ale stwierdziłam, że jednak nie będę takich miała ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Pyszne naleśniczki <3
    Twarożek bananowy - jeden z najlepszych!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)