środa, 1 maja 2013

~ 75.

~. pieczony omlet sernikowy z dżemem czarna porzeczka .~



30 komentarzy:

  1. jaki on pięknie wygląda
    mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to musiało być pyszne <3
    i jeszcze ta skórka , mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. to musiało być wspaniałe! Niebiańskie sniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jadłam, jadłam! i baaaardzo mi smakował! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieczony omlet sernikowy? Cudo! <3
    Wspaniale wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieczony omlet? Tak go jeszcze nie robiłam. Na pewno dzięki niemu się nie rozpada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieczony musi być jeszcze lepszy niż ten z patelni (:

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda jak sernik! musiał być pyszny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli sernikowy to jeszcze lepszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. to dobiero musi być niebo w gębie;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sernikowy, pychota <3

    OdpowiedzUsuń
  12. pieczony omlet? i jeszcze sernikowy? brzmi pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. pyszności... <3 muszę sobie w końcu upiec omlet! :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawie jak serniczek :) musiał być wyśmienity, bo kocham wszystko co twarogowee :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj rozmawiałam z kimś nt czarnych porzeczek, że mam ochotę na taki dżem, a tu proszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A idź tam. Dawno już nikt mi smaka nie narobił tak ja ty dzisiaj. Kocham wszystko co twarogowe, a do tego robisz tak fantastyczne zdjęcia, że ten omlet wygląda jak najpyszniejsza rzecz na świecie. Zresztą nie wątpię, że tak też smakował... Genialne śniadanie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pieczony omlet ? wow , ciekawie !! podoba mi się taka wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda prze-przewspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  19. Robiłam kiedyś, tylko że pieczony, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pyszne śniadanko! Sernikowy z dżemem porzeczkowym<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, musiał być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda przecudnie i przesmacznie. Mogłabyś podzielić się dokładnym przepisem?

    OdpowiedzUsuń
  23. Następna rzecz do zrobienia. :>

    OdpowiedzUsuń
  24. z tym dżemem wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się ;p uwielbiam wszystko co sernikowe więc jego też lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie robiłam jeszcze pieczonego, ale wygląda powalająco, przepysznie! <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)