czwartek, 30 maja 2013

~ 102.

~. pęczak z jogurtem naturalnym, nektarynką, miodem i cynamonem .~


Po raz pierwszy jadłam tę kaszę. Jak wrażenia? Jest bardzo dobra i sycąca 
(po połowie miałam dość).  Aczkolwiek na pewno będę do niej wracać. 

Zostałam nominowana do Liebster przez Ervishę
Dziękuję.


  1. Ulubiona potrawa przygotowana przez moją mamę to...
Różne, różniaste wariacja na temat mięsa, bigos, zupa pomidorowa.

2. Ile miałaś lat jak przygotowałaś pierwszą potrawę i co to było?
Jak pomyślę o dzieciństwie to widzę gotowanie klusek i robienie bardzo słodkiego musu truskawkowego.

3. Co byś chciała ugotować/upiec jednak tego nie robisz, bo obawiasz się, że Ci nie wyjdzie?
Należę do osób, które nie ograniczają się, dlatego że się boją.
Jak chcę coś przygotować to robię to. Najwyżej nie wyjdzie.

4. Co najbardziej lubisz jeść na obiad?
Makarony, ryby, roladki drobiowe, kluski śląskie.

5. Moją drugą pasją obok gotowania jest...
Ostatnio odkrywam, że mam o wiele więcej pasji.
Min. Fotografia, sport, historia, muzyka i film.

6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nie zdradzę, bo się nie spełni.
 
7. Czego żałujesz w swoim życiu?
Wiadomo, człowiek nie jest idealny i popełnia błędy.
Najważniejsze to przyznać się do swojego potknięcia i wyciągnąć z niego wnioski, aby więcej nie popełnić tego samego błędu.
Nie żałuję jak na razie niczego.

8. Czy jest jakieś wydarzenie z Twojego życia, które za każdym razem, kiedy o nim pomyślisz wywołuje na Twoje Twarzy uśmiech? Jeśli ta, to, jakie?
Mnóstwo jest takich wydarzeń. Wiele z dzieciństwa, z obozów,
 ze spotkań z przyjaciółmi, rodziną.

9. Co najbardziej cenisz sobie w innych ludziach?
Szczerość, lojalność, uczciwość oraz to, że ktoś posiada własne zdanie, a nie kształtuje je, żeby przypodobać się innym.

10. Nigdy nie byłabym w stanie wybaczyć....
W tej chwili nic mi nie przychodzi do głowy.

 



24 komentarze:

  1. No i teraz ty kusisz tym pęczakiem. Pysznie wygląda z tą nektarynką. Nigdy go nie jadłam, bo w rodzinie za nim nie przepadają, ale chyba najwyższy czas kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pęczak...hmmm...dla mnie to nadal zbyt odważne połączenie...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pęczak w obiadowej wersji. i fakt- bardzo syci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem zakochana w pęczaku! nigdy nie lubiłam kasz, ale tej jestem całkowicie oddana.
    a o pęczaku na śniadanie myślę od jakiegoś czasu, ale ciężko mi zerwać z owsiankami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. pęczak daje rade :D muszę swojego odkopac z szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię peczaka :D najbardziej na wytrawnie z karkóweczką ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pęczak bardzo lubię. Dobrze sprawdza się i na słodko, i na słono. :)
    Jak ja dawno nie jadłam nektarynki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam złe wspomnienia z pęczakiem ale fakt, uwielbiam tę kaszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam ją 2x w życiu i bardzo mi odpowiada, zastanawiałam się jakby ją podać na słodko, dzięki za inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam teraz ochotę na nektarynki :D Pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tym słodkim musem truskawkowym, ciekawe jak smakował... :))

    Pęczak jest zdecydowanie bardziej zapychający niż np. manna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ją wczoraj kupić i co nie wziełam, a teraz żałuję jak patrze na twoje pyszne śniadanie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Pęczak daje radę, ale ja wolę na wytrawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm wiem, że mam w dom tę kaszę, ale nie wiem dlaczego jej jeszcze nie jadłam xD ładnie wygląda z jogurtem i nektarynką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam pęczak, to jedna z moich ulubionych kasz (zresztą ja lubię chyba wszystkie :D)! dobra i na słodko, i na wytrawnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. takie śniadanie możesz mi serwować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o tak, pęczak na słodko jest pyszny! na wytrawnie zresztą też niczego sobie:)
    narobiłaś mi ochoty na nektarynki! szkoda, że póki co ich cena jest zabójcza, a ja jedną to tylko zaostrzę sobie apetyt:D

    OdpowiedzUsuń
  18. czyżby nektarynki z biedronki? :)) ja kupiłam tam wczoraj brzoskwinki... i już nie mogę się doczekać naszych polskich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Lidla ;) też nie mogę się doczekać polskich! :D

      Usuń
  19. a ja pęczak kocham kocham kocham :) jedna z moich ulubionych kasz

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)