środa, 29 maja 2013

~ 101.

 ~. pudding chlebowy z nektarynką, porzeczkami i jagodami .~


Najwyższy czas odpowiedzieć na zaległą nominację od Don'tforgettosmile.
Dzięki ;) 


1. Kto z rodziców przodował/przoduje u Ciebie w kuchni?
W porze śniadaniowej-  tata, a obiadowej – mama.

2. Najczęściej odwiedzany sklep?
Ostatnio Lidl

3. Ulubiona przyprawa do dań wytrawnych?
Zioła, słodka papryka.

4. Podróż do ciepłych krajów i natury czy do rozrywkowego, popularnego miasta zagranicą?
Ostatnio mam ochotę pojechać w miejsce, gdzie dużo się dzieje, więc wybieram opcję nr 2 :)

5. Czekolada : biała, gorzka, mleczna, smakowa?
Od zawsze biała <3

6. Czy lubisz swoja okolicę w miejscu zamieszkania?
Lubię, a nawet bardzo ;)

7. Jeżeli kasza, to jaka?
Jaglana, manna!

8. Jak często coś pieczesz?
Staram się przynajmniej raz w tygodniu.

9. Czy pasja związana z gotowaniem jest pokoleniowa w Twojej rodzinie?
Można tak powiedzieć.

10. Czy oglądasz programy kulinarne? (jakie?)
Rzadko, ale to bardzo rzadko MasterChefa i ugotowanych.

11. Czego więcej nie zjesz na śniadanie?
Raczej nie mam takiego dania, którego miałabym więcej nie zjeść.
Wszystkie były na tyle dobre, że warto je powtórzyć :)

Pudding chlebowy


Składniki:
* 3 kromki chleba
* jajko
* 1/3 szklanki mleka
* łyżka miodu
* pół łyżeczki cynamonu
* nektarynka
* garść porzeczek i jagód

Wykonanie:
Chleb rwiemy na cząstki, nektarynkę kroimy w kostkę. Miksujemy jajko z mlekiem, miodem i cynamonem.W naczyniu układamy warstwowo: chleb, owoce i zalewamy masą jajeczną.
Zapiekamy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni  przez około 30-40 minut.

Smacznego!



20 komentarzy:

  1. Biała czekolada - piąąąąteczka^

    I znów porzeczki z jagodami, ale w nieco innym towarzystwie. Smacznym, warto dodać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda boskoooooooo
    porywam przepis ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go w planach od dawna. Upiekłam chlebek, teraz tylko poczekam kilka dni i robię pudding.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, skąd ty masz takie owoce?! Kradnę Ci porzeczki i jagody i uciekam... ^_^
    A pudding wyszedł genialny, wygląda bardzo apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemal letnie śniadanie. Kolory idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czegoś takiego jeszcze nie widziałam! Na początku myślałam, że to pizza :)

    PS. Twój blog został przeze mnie wyróżniony w zabawie Liebster Award :) Wiem, że wiele osób ignoruje takie zabawy "łańcuszkowe", jednak jest to wyróżnienie kierowane od bloga dla bloga. Zapraszam http://pudelkoslonia.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu zrobić pudding chlebowy! Dookoła tyle pokus, że aż ciężko się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno jadłam taki pudding. Będe musiała zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam puddingu, chyba wiele mnie ominęło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kolorowy! Idealnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie się prezentuje. :) Pudding chlebowy jadłam tylko raz i nie jestem pewna czy to moje smaki. Chętnie spróbowałabym jeszcze raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pudding chlebowy uwielbiam , pychotka !! smaczne dodatki u ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej! ależ optymistyczne śniadanie! aż buzia się do niego cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też z kasz najbardziej lubię jaglankę i manną :D
    I nadal mnie dziwi, że jeszcze nie robiłam puddingu chlebowego O.o

    OdpowiedzUsuń
  15. jak tylko będę miała czerstwy chleb robię swój pierwszy pudding!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czemu jeszcze ani razu go nie zrobiłam, to musi być przepyszne :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam już jak on genialnie smakuje!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)