poniedziałek, 27 maja 2013

~ 100.

~. kasza manna z makiem, jagodami i porzeczkami .~



Już 100 śniadań, naprawdę? Czas to jednak szybko leci :)
Przy tej okazji chciałam podziękować Wam za to, że mnie odwiedzacie i inspirujecie :)
Bez Was ten blog, by nie istniał :*
Jak na razie nigdzie się nie wybieram, bo blogosfera to naprawdę  fajne miejsce .
Przywiązałam się.

~
Śniadanie może nie jakieś nadzwyczajne, ale co ja poradzę, że miałam ogromną ochotę na mannę? ;-)
A blog nie powinien mnie ograniczać, prawda?

Dzisiaj tylko 4 lekcje w szkole i na każdej sprawdzian. Normanie żyć nie umierać :)
A potem Toruń. Może wreszcie znajdę idealną sukienkę na bal?



I przedostatnia nominacja. Dzisiaj od Idy. Dzięki :*



1. Ulubione śniadanie.
Zdecydowanie jestem miłośniczką leniwych śniadań, jedzonych w towarzystwie.

2. Spódnica czy spodnie?
To i to. W obu czuję się dobrze :)

3. Najgorszy eksperyment związany z wyglądem.
Pasemka w podstawówce. Co mnie podkusiło…

4. Ciekawostka związana z dzieciństwem.
Gdy byłam mała trzymałam się na podwórku z towarzystwem, co najmniej
2 razy starszym ode mnie.

5. Gdy byłam mała, panicznie bałam się....
pająków!

6. Plaża, góry, kuchnia czy galeria handlowa?
Góry <3

7. Smak dzieciństwa.
Kluski z truskawkami, starte jabłko, truskawki z cukrem, chałka.

8. Najlepsza średnia na świadectwie.
Około 5,5.

9. Pierwsza wielka wpadka kulinarna.
Pierwszą wpadkę zaliczyłam jeszcze, jako 3 latka. Rodzina opowiadała, że zafascynowana tym, jak babcia przyprawia różne dania, sama chciałam dodać coś od siebie.
Więc dodałam, dużo pieprzu i wegety. Efekt? Niezjadliwa zupa pomidorowa :)

10. Marzę, by ugotować idealne...
Chciałabym nauczyć się idealnie przyrządzać mięso, tak jak mama, bo jak na razie
jestem w tym zielona : )

11. Co ciekawego masz teraz po lewej stronie...
Stos repetytoriów, notatek.

20 komentarzy:

  1. Jaka cudna ! Wygląda na taką puszystą i kremową, mimo, że jestem już po swojej to Twoją zjadłabym całą :D Z jagodami i porzeczkami też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie skomponowały się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowo na mily poczatek dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę, że jesteś :) Uwielbiam makowe wariacje. <3 No i ta miseczka <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasemka... Też miałam oczywiście małą obsesję, kiedy była na to moda, ale moja mama się nie zgodziła - dzięki Bogu!:)

    Podoba mi to śniadanie, maj, jagody i porzeczki - wszystko mi ładnie pasuje:)
    Kolejnych setek:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada cudownie.. Jak chmurka :)

    Nominowałam Cię do "Liebster Award" na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda rewelacyjnie, puszysta i dodatki pyszne. w sam raz na setne sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentuje !
    Podobają mi się kuleczki maku, urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję setki :) I nie wiem, co chcesz od tej kaszy, jest świetna. I miseczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki!
    Bardzo mi się podoba ta kaszka ! Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowita manna, dodatki świetnie współgrają :) Życzę kolejnych śniadań!

    OdpowiedzUsuń
  12. przygotować dobre mięcho to sztuka ;) też zależy od rodzaju, bo myślę że kurczaka nie można tak łatwo zepsuć ;p a ja w sumie tylko to mięso robię i jem ;p
    pyszna manna, te owoce <3
    gratuluję setki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 100 śniadań i życzę kolejnych 100, a potem to już do 1000, prawda?! ^_^
    I pewnie, że masz rację. To jest Twoje miejsce w sieci, więc jedz to na co masz ochotę, a nie to co "wypadałoby", bo fajniej wygląda.
    Zresztą manna wygląda przepysznie, a te owoce to bym Ci podkradła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę porzeczki! :D
    Zapomniałam, że mam je w zamrażalce. A u Ciebie jeszcze pyszny mak *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość miseczki prezentuje się wyśmienicie!
    Gratuluję 100 :) Cieszę się, że tu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piegowa kasza z tymi owocami wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wygląda i na pewno była pyszna! Uwielbiam porzeczki ♥ i życzę kolejnych setek!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)