czwartek, 18 kwietnia 2013

~ 62. Ricotta hotcakes.

~. ricotta hotcakes z miodem .~

Jakie te placuszki są pyszne i delikatne. Dosłownie rozpływają się w ustach. 
Żałuję, że spróbowałam ich dopiero teraz. 
 Dodatek świeżego miodu z pasieki wujka spotęgował ich doskonałość.

~
Co do doradcy zawodowego, to polecił mi to nad czym myślałam. 
Zrobiłam chyba milion testów i wyszło, że mam predyspozycje humanistyczne i społeczne.
Społ-praw pasuje idealnie. 

~
Wczoraj przeglądając zakładki znalazłam tag od agateq, na który jeszcze nie odpowiedziałam. 
Bardzo Ci dziękuję za nominację :*

1. Co byś teraz zjadła, na co masz ochotę?

Obecnie mam ochotę na mannę z malinami.

2. Jedna rzecz, która denerwuje Cię w Internecie?
Anonimowi hejterzy.

3. Twoja cecha charakteru, z której jesteś dumna to...
Upór.

4. Ruchliwe ulice wielkiego miasta czy spokojny rynek małego miasteczka?
Na daną chwilę chciałabym znaleźć się gdzieś, gdzie dużo się dzieje, więc wybieram
to pierwsze.

5. Kawa i ciastko czy wykwintny obiad?
Kawa i ciastko.

6. Ulubiony miesiąc roku to...
Maj, lipiec

7. Czego nie umiesz, a bardzo byś chciała?
Chciałabym umieć śpiewać :)

8. Ile masz wzrostu? ;)
166 cm

9. Spodnie czy sukienka?
Nie potrafię wybrać. Uwielbiam to i to.

10. Kwaśne czy słone?
Na obecną chwilę nie mogę, ani tego, ani tego, ale uwielbiam oba.

11. Co będziesz robić, jak skończysz odpowiadać na te pytania?
Oglądać jakiś serial :)
  





39 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają. Z miodem musiały świetnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robiłam ricottowych, ale muszą być pyszne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. też ich jeszcze nie robiłam i chyba po Twoim śniadaniu będe musiała je w końcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wyglądają delikatnie:) widzę, że - podobnie jak wiele z nas - nie lubisz hejterów pod płaszczykiem anonimowości wrrr..!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale puszyste! Na pewno były przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie kusi
    wpadam na jednego *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladaja przedelikatnie, a ja jeszcze nigdy ich nie robilam...
    Tak, anonimowi hejterzy sa straszni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne! <3 z tym miodem to musiały być przepyszne :) narobiłaś mi ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, dawno nie robiłam placuszków, chyba muszę to nadrobić. Bo Twoje wyglądają pysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany! wyglądają wspaniale. Nigdy nie jadłam takich placuszków, może uda mi się te zrobić bo z plackami mam zawsze problem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. To jedne z moich ulubionych placków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, mannę z malinami też bym zjadła ;)
    A hotcakesy to jedne z moich ulubionych placków.. wszystko do nich pasuje, nawet solo są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grubaśne :) Wyglądają naprawdę przepysznie, aż żałuję, że nie mam ricotty!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne.. i jeszcze z miodem - poezja

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie robiłam, a uwielbiam ricottę, więc przetestuję w najbliższym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Robiłam kiedyś placki z ricotty i przyznam szczerze, że mnie nie smakowały. Ale potwierdzam, że były bardzo delikatne i wręcz rozpływające się. W przeciwieństwie do mnie, moja mama z bratem zajadali się i pytali co ja tam takiego dałam ;-) Mnie najwyraźniej nie posmakował ser ricotta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ricottę samą w sobie, więc i placuszki z jej dodatkiem mi bardzo smakowały:)

      Usuń
  17. ooo, pyszne <3 u mnie też dzisiaj pancakes:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadłam je całe wieki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Termin na opakowaniu mojej ricotty niebezpiecznie zbliża się do końca i właśnie planowałam je zrobić na jutrzejsze śniadanie. Tylko oczywiście nie mogłam zdecydować się na dodatki, ale chyba pójdę za Twoim przykładem. Same w sobie są tak cudne, że miód, albo syrop z agawy jako dodatek wystarczy.. Mmm, teraz nie mogę doczekać się śniadania... haha

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie cudeńka, chętnie bym Ci je porwała! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pokusiłaś mnie na zrobienie placuszków z ricotty ,z pewnością spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale aksamitnie wyglądają! Aż chce się wyciągnąc rękę i złapac jednego!

    OdpowiedzUsuń
  23. to najlepsze placki pod słońcem. dawno ich nie robiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też uwielbiam te placuszki, wymarzone śniadanie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę kiedyś je zrobić, tak pięknie wyglądają *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. jeśli samkowały tak jak wyglądają, czyli genialnie, to aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ich nawet nie trzeba komentować!

    OdpowiedzUsuń
  28. super placuszkowa wieżyczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądają :) poproszę o przepis <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)