sobota, 30 marca 2013

~ 55. liebster blog award

miruna po japońsku, grzanki razowe, sok z marchwi, jabłka i kiwi*



Dzisiaj już Wielka Sobota. Ostatnie podrygi w kuchni. Upieczone ciasta.
Koszyczek już czeka, aby jak co roku wybrać się na krótki spacer.
Są święta, choć wcale ich nie czuję. 

Po wczorajszym dodaniu posta, miałam wrażenie jakbym o czymś zapomniała. 
To ostatnia nominacja liebster. Od Truskawki. Bardzo dziękuję :*

  1. Zdrowy nawyk, który u siebie cenisz?
Spożywanie dużej ilości owoców i warzyw :)

2. Ulubiony kosmetyk?
Tusz do rzęs, pomadka ochronna

3. Najbardziej kontrowersyjne połączenie smaków, które miałaś okazję jeść?
Nie mogę sobie teraz przypomnieć, co to dokładnie było, ale na pewno próbowałam połączenia jakiegoś słodkiego owocu z pikantnymi przyprawami.

4. Ulubiony przedmiot w Twoim pokoju?
Ramka z Paryża <3

5. Aktywnie, czy  raczej  leniwie, z kubkiem kakao pod kocykiem?
I tak, i tak :)

6. Z czym kojarzy Ci się wiosna?
Z rozkwitającym bzem, twarożkiem ze szczypiorkiem, jajecznicą ze świeżymi warzywami.

7. Uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
Staram się.

8. Co chciałabyś wyeliminować do swojej diety, a co dodać?
Wyeliminować słodycze, a wprowadzać raczej nie mam czego, bo warzyw i owoców jem dużo :)

9. Najlepszy sposób na nudę to...
Blogowanie. Odkąd założyłam cukrową posypkę nie ma u mnie miejsca na nudę ;)

 
10. Ulubiony produkt w  kuchni?
Mleko, jajka, serki wiejskie, jogurty, owoce. Bez tego nie mogę się obyć :)

11. Blog kulinarny, z którego często korzystasz, to...
Kwestia smaku.



Moje pytania:

  1. Wielkanoc czy Boże Narodzenie. Które święta wolisz?
  2. Jak wygląda u Ciebie śniadanie wielkanocne?
  3. Jakie ciasta pieczesz/ upiekłaś?
  4. Film, który polecasz do oglądania całą rodziną?
  5. Ulubiona potrawa wielkanocna?
  6. Twoje ulubione śniadanie na wytrawnie?
  7. Czy masz jakiś produkt, który codziennie spożywasz?
  8. Jaki kolor dominuje w wystroju Twoim  pokoju?
  9. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
  10. Twoje motto życiowe/ ulubiony cytat to…
  11. Jakie rzeczy zawsze zabierasz ze sobą?

Nominuję:
Idę 

        A na taki obrazek natknęłam się wczoraj :)

22 komentarze:

  1. Pychota, bardzo lubię tę rybę i cały talerzyk bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiadowe to śniadanie, niemniej na pewno smaczne :)
    Obrazek mnie rozbroił... :D Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. po japońsku ryba ? ja znam tylko po grecku, ale pewnie i tak smakami są bardzo podobne sugerując po wyglądzie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście powiem Ci, że nie można się nudzić w blogosferze... :))
    Ryba po japońsku - bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uau, egzotyczne śniadanie, którego z chęcią bym skosztowała :)

    Mnóstwa radosnych chwil z okazji świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wytrawnie :>
    Dobry ten obrazek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, odpowiem na pewno. :>
    Przepyszne śniadanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bardzo wiem co to jest, ale wyglądem przyciąga! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, jesteś kolejną osobą, która mi to napisała... Nie wiem co się dzieje. I nie wiem co z tym zrobić. Cholera no.

    OdpowiedzUsuń
  10. rybka ! pycha ... chętnie bym spróbowała twojego śniadanka , brzmi ciekawie i pysznie wygląda ;D

    wesołych świat ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za nominację , jutro na pewno odpowiem ;)

      Usuń
  11. ryba po japońsku...podasz przepis?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. tych świąt to prawie nikt nie czuje, wszystko przez tą pogodę:<
    i też proszę o przepis na taką rybę, wygląda bardzo apetycznie, a miruna to jedna z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. co to za pyszności, wyglada kusząco i tak... inaczej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój tata chce ubierać choinkę, więc obrazem oddaje aurę ;)

    Ah, idealne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. smaczna rybka.
    a obrazek ujmuje istotę rzeczy w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie jadłam wytrawnego śniadania... jutro to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bym zjadla taka rybkę! Mniam :D
    Dziękuje za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawe to dzisiejsze śniadanie. :) a ten obrazek wyjątkowo prawdziwy. w każdym razie - wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)