piątek, 29 marca 2013

~ 54. & wróciłam.

bułka ziarnista ze śledziem w oleju/ makrelą wędzoną i ogórkiem, zielona herbata


Śledzie w oleju już na dobre zapisały się w tradycję naszych świąt. 
Rok w rok w Wielki Piątek na śniadanie sięgam po nie :)

Może się zastanawialiście, a może nawet nie zauważyliście mojej nieobecności, ale wróciłam.
W urodzinowych planach zabrakło chyba miejsca na 'urodzinowy szpital', ale to tam spędzałam swój czas, jak mnie nie było, czyli od 13-25...
Efekt? W poniedziałek wypisali mnie, bez żadnych leków, z takim samym kaszlem, bez apetytu, bez rozróżniania smaków, słabą, która ledwo wstaje do kuchni zaparzyć sobie herbatę.
Takie są polskie realia.
Dobra, dość użalania się nad polską służbą zdrowia. 

Obiecałam pokazać zdjęcie swojego tortu, a ja dotrzymuję obietnic :)
Prezent od mamy jak najbardziej udany :)



I ktoś chciał jeszcze sernik, na którego przepis znajdziecie TUTAJ. 
Na święta jak znalazł. U mnie tradycyjnie także zagości :)


30 komentarzy:

  1. High five - ja też uwielbiam śledzie w oleju! :) Na każde święta.

    Ale ciasta to dopiero są obłędne... Ten tort, wow. No a na sernik to mogę jeszcze wpaść? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na święta zapraszam :D
      Zrobimy sobie ucztę śledziowo-sernikową :D

      Usuń
  2. Alee tort, pychotka.
    Niestety z tortów lubię tylko ananasowego mojej mamy innych nie przełknę :<
    śniadanie postowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że już wróciłaś :)
    Tort wygląda pięknie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję tego pobytu w szpitalu.. i tej "kuracji", która z tego co piszesz była porażką..
    u mnie też śledziki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a miałam pisać czemu Cię nie ma..dobrze że juz jesteś-choć szkoda że w kiepskiej kondycji....

    OdpowiedzUsuń
  6. ja śledzi się nie tykam, więc pocieszyłabym się makrelą, ale jak zobaczyłam ten tort, to mi szczęka do podłogi opadła, cudo*.*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię śledzi ale za to makrelę pochłaniam w dość dużych ilościach :) tort jest cudowny, to zawsze fajny urodzinowy "prezent" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tort!
    Jakie rybne śniadanko, musiało być smaczne! bardzo lubię śledzie i makrelę, narobiłaś mi smaku;)

    Przykro z tym szpitalem :( Ale nie ma co narzekać, wszystko się przecież JAKOŚ ułoży, a nuż ułoży się dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh takie smaki mi odpowiadają ;)
    PIękny tort ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersję z makrelą porywam :)
    A tort miałaś cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. brakowało mi Cię <3
    śledzia nie lubię, ale makrela to poezja!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, nże już wróciłaś;) oh ja sledzi nie znosze;/

    OdpowiedzUsuń
  13. obłędny tort!
    A co do kanapek to myślałam że sa z bananem i się mocno zdziwiłam haha :D Ale z ogórkiem sa pycha!

    OdpowiedzUsuń
  14. tort to prawdziwe mistrzostwo! :) piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że jesteś :) I to jeszcze z takimi pysznościami!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort rewelacyjny, a właśnie od kilku dni się zastanawiałam gdzie jesteś. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetny tort :o Jadłabym!
    eh, no niestety. Ja w tamtym roku poszłam do szpitala z zapaleniem płuc, wrociłam z anginą, a potem 2 raz do szpitala po miesiącu bo okazało się, że doszło jeszcze zapalenie oskrzeli, którego nie doleczono. Yey!

    OdpowiedzUsuń
  18. tort wygląda cudnie *-* a serniczek jutro piekę ;p
    przepyszne śniadanko , nie ma to jak śledziki na poszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że zauważyliśmy nieobecność - dobrze, że wróciłaś :) Post musi być :D Piękny torcik i serniczek <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja mama jest kochana, że wyczarowała taki tort :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio mam fazę na wędzoną makrelę a ty mnie tu kusisz taką pyszną kanapką <3
    Cudowny tort *.* Sernik, jako sernikożerca też zabieram :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Poproszę taki tort na urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham śledzia! <3 no i takim tortem także nie pogardzę ;3
    no niestety, polska służba jest beznadziejna. Ale mam nadzieje że tobie się poprawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śledzi to ja dawno nie jadłam! Pysznie! :)
    I te ciacha, mnnniam, ale kusisz! :>

    OdpowiedzUsuń
  25. pyszne śniadanko, a na moim serniku zawsze gości jeszcze kajmak ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. UUu, nie łączyłam jeszcze nigdy rybki z ogórkiem :o

    Kurcze, mam nadzieję, że wkrótce poczujesz się lepiej :(

    No i wszystkie co najlepsze z okazji urodzin! Spełniaj swe marzenia i sięgaj z odwagą po wszystko, czego pragniesz!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)