środa, 13 marca 2013

~ 53. & birthday breakfast

 
~kakaowe tosty francuskie z chleba graham słonecznikowego w panierce z herbatników 
z karmelizowanymi bananami, miodem, klementynkami, masłem orzechowym i philadelphią milką~


Taki tam torcik śniadaniowy na rozpustne, leniwe śniadanie<3
Tortem we właściwej wersji, który wykonała mama pochwalę się jutro,
o ile będę mieć jakieś w miarę zdjęcie:)

Plan na dziś? 
-obejrzeć ulubione seriale
-usmażyć naleśniki ze szpinakiem i fetą na obiad zapieczone z żółtym serem<3
-zrobić urodzinowy skalpel<3
A reszta spontan :D

Ktoś chce dołączyć?:>

ask?


41 komentarzy:

  1. Jejku, wszystkiego najlepszego :* Wsoaniałe to śniadanie :) Naprawdę wygląda niczym torcik.

    Hmm, dzisiaj wychodzi nowy odcinek Pretty Little Liars, może znasz/oglądasz? :) I pyszny obiad się szykuje, wpadam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam oglądać ostatnio i już jestem w ostatnich odcinkach trzeciego sezonu. Wciąga niesamowicie:)
      Dzięki za polecenie :D

      I dziękuję za życzenia:*

      Usuń
  2. Po prostu zaraz zjem te zdjęcia, chociaż zjadłam przed chwilą dopiero moje śniadanie.Wyglądają tak smacznie!
    Wszystkiego najlepszego w Twoim dnniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. perfekcyjne urodzinowe śniadanie :) ja mogę dołączyć do smażenia naleśników, bo też mam dziś w planach zrobić sobie ze szpinakiem na obiad :)
    i wszystkiego naj naj lepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego:* rozpieszczaj się dzisiaj cały dzień! chociaż po takim cudownym śniadaniu to nawet nie mam wątpliwości, że mogłoby byc inaczej!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, sto lat, sto lat! spełnienia marzeń! :*
    łaaa, tosty są genialne, godne urodzinowego śniadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń i uśmeichu na twarzy *-*
    a śniadaniowy torcik-r.e.w.e.l.a.c.j.a !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokazuj tort, bez względu na to, czy uważasz, że wyszedł czy nie:D Sernik też pokazuj!

    Śniadanie bombastyczne! Sama muszę zaplanować jakieś fajowe urodzinowe dla siebie^^

    Dużo zdrowia Ci życzę i wielu śniadaniowych i kulinarnych inspiracji:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszstkiego najlepszego! mój brat również ma dziś urodziny.
    a śniadanie- mega rozpusta, panierka z herbatników brzmi super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iście urodzinowe śniadanie. :)
    Spełnienia marzeń ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Samych pysznych śniadań, tak jak to dzisiejsze - jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. telepatycznie śpiewam STO LAT, STO LAT!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat! Królewskie snaidanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń! :**
    Boskie śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tym śniadaniu. panierka z herbatników, wow *.*
    Sto lat kochana, dużo uśmiechu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. sto lat, sto lat! :D
    wpraszam się na obiad. i sernik ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat i spełnienia marzeń !

    Ja chcę dołączyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Sto Lat ! Wszystkiego najlepszego ,dużooo zdrówka ,szczęścia , uśmiechu na twarzy i radości w serduchu ;*
    przepyszne urodzinowe śniadanko !! kuszą ostatnio te karmelizowane owoce ;D
    nalesniczki ze szpinakiem to ja uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego! :**
    Szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń, samych sukcesów i duuużo prezentów ;D
    Śniadanie iście urodzinowe, po królewsku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! :)

    Apetyczne urodzinowe śniadanko i zacne plany :D

    OdpowiedzUsuń
  21. naj-le-psze-go! ;) przepyszne śniadanko ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkiego najlepszego!
    dobry pomysł na urodzinowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. istnie królewskie śniadanie ;D
    spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego! :*
    Pyszne przygotowalas sobie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śniadanie godne takiej okazji! wszystkiego, co najlepsze, kochana. :) a ta panierka... mrrr, pobudza moje zmysły!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej,
    jeszcze niedawno byłam Fate.B, teraz trochę się zmieniło..
    zapraszam tutaj: http://smaczny-poranek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego!
    spóźnione, ale co tam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej! przepraszam, że spóźnione ale sto lat, sto lat! sto lat szczęścia! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. oczarowałaś mnie tym torcikiem.
    wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wygląda to rozpuste śniadanie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego co najlepsze ;)
    Podoba mi się takie jedzonko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się wbijam na urodzinową fetę i wezmę ze sobą jakieś moje mistrzowskie, popisowe danie ;D
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, SPEŁNIA MARZEŃ, SUKCESÓW I ZADOWOLENIA ZE WSZYSTKICH OSIĄGNIĘĆ, nawet tych małych ;P Całuję :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)