poniedziałek, 11 marca 2013

~ 51. & liebster blog award

 
~jabłkowe kluski kładzione z cynamonem i rodzynkami~


Pytania od Emilie:


1. Zazwyczaj wolisz samotność czy towarzystwo? 
 Zależy od tego towarzystwa, bo "brak towarzystwa jest lepszy, niż złe towarzystwo".
  2. Wolisz spędzać czas w domu - z rodziną czy poza domem - ze znajomymi?
Tak i tak lubię :)

3. Czy znajomi, rodzina wiedzą o Twoim blogu?
Niee.

4. Jakie masz zainteresowania, hobby, pasje?
Jak większość bloggerek: gotowanie, pieczenie, bieganie, fotografia.

5. Masz jakieś zwierzęta?
Mam kota. Niedługo będą małe kotki… Ktoś chce? :p

6. Kierujesz/inspirujesz się obecnymi trendami czy raczej masz własny styl i obecna moda Cię nie interesuje?
Kupuję to co mi się podoba i w czym czuję się wygodnie. Nic na pokaz :)

7. Rzecz, którą mogłabyś dodawać do każdego (albo prawie każdego) dania to?
Cynamon!

8. Wolisz kawę czy herbatę?
To i to piję hektolitrami, więc... :)

9. Jak kawa to tradycyjna czarna, z mlekiem czy różne kombinacje np z lodami, bitą śmietaną, czekoladą itp ?
Uwielbiam kawę w każdej postaci, oprócz tradycyjnej czarnej z cukrem.
Tej nie przełknę, musi być bez słodzidła.

10. Jesteś od czegoś uzależniona?
Komputer, biała czekolada.

11. Czy jest coś, co robisz każdego dnia i nie ma szans byś tego nie zrobiła?
Jem śniadanie! :D


28 komentarzy:

  1. muszę spróbować tych klusek, bo wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszedzie kluseczki widzę...chyba trzeba w końcu zrobić111

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę kotka, ja! Tak serio, to jak będę miała swoje mieszkanie, to mam zamiar zainwestować w pięknego kotka i wszystkie potrzebne mu akcesoria, łącznie z domkiem, fotelikiem, krzesełkiem, czymkolwiek. Kociarą jestem utajoną:>

    Kluski kładzione znów?!
    Dobra, spisuję ten przepis slyvii i będę próbować, nie będę gorsza:D

    OdpowiedzUsuń
  4. co za smaki, co za pyszne smaki! :)
    ja bym wzięła kotka <3 tylko, że mam już trzy i rozsądek mi mówi, że to chyba wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają tak puchato i aksamitnie. rozpłynąć się można

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak kluski wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już kolejny raz widze te kluski, aż chyba zrobie sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie widzę te kluski, kusi mnie to niesamowicie choć nie jestem pewna, czy lubię takie smaki.. ale tyle z Was poleca, że muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam je ♥ Przepyszne i sycące!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na mega gęste i pyszne. Musze takie zrobić. A co do rodziny i znajomości bloga to polecam nie być taką pewną - ja sie bardzo zdziwiłam kto o nim wie (łącznie ze znajomymi rodziców których ostatni raz widziałam 5 lat temu)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjdę z siebie i stanę obok jak zobaczę jeszcze gdzieś te kluski. ! Wszyscy kuszą, a ja nie mam kiedy ich zrobić. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. cała prawda z tym towarzystwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadal nie miałam okazji zjeść tych klusek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm marzę o nich , pysznie wyglądają , takie gęste <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kluski ostatnio robią prawdziwą furorę :) Też się muszę w końcu na nie skusić, bo jadłam je wieki temu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusicie tymi kluskami :D Smaczna micha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cynamon, rodzynki i jabłko, wspaniałe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kluski są już wszędzie :D
    I nie dziwię się, są pyszne :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kluski zawładnęły blogami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wszędzie te kluski. muszę i ja je w końcu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię to - jadłam ostatnio w takiej właśnie wersji i są wspaniałe, pewnie je jeszcze powtórzę. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)