niedziela, 10 marca 2013

~ 50. & liebster blog award

~ kakaowe gofry z twarożkiem i kiwi, kawa z mlekiem ~


Dzisiaj odpowiem na nominację agatq

1. Trzy powody, dla których warto według Ciebie pokochać zimę, to…
czapki, ciepłe sweterki (na punkcie, których mam manię) i zimowe spacery :)
  
2. Trzy słodkości, z którymi pojechałabyś na bezludną wyspę…  
biała czekolada, masło orzechowe, sernik

3. Jaką potrawę ostatnio „udało” Ci się popsuć? ;) 
Np. dzisiejsze gofry. Smażę pierwszą porcję w gofrownicy, patrzę na stół, a tam... ubita piana z białek. Wyglądem i smakiem przypominały trochę  brownie ^^ 
 *dla jasności u góry jest już wersja właściwa* 

4. Lubisz planować, czy wolisz żyć z dnia na dzień?
Planuję jedynie jakieś ważniejsze sprawy. Reszta to totalny spontan:)

5. Kulinarna słabość, to…?  
Zdecydowanie wszelkie pancakes, gofry,  makarony i... domowe wypieki :)

6. Jakie zwierzę egzotyczne chciałabyś mieć, gdybyś mogła założyć domowe mini zoo?:) 
Kangura! :D

7. W jakim mieście na świecie chciałabyś zamieszkać, gdyby nie było Polski? 
Paryż/ Nowy Jork

8. Stukot kół pociągu czy gładki asfalt autostrady?   
Od dzieciństwa kocham jeździć pociągami :)

9. Czy jest jakaś dyscyplina sportowa, której jesteś fanką?  
 Uwielbiam oglądać mecze siatkówki. 

10. Słuchasz jakiegoś radia? Jakiego? 
Czasami słucham OpenFm i robię sobie wycieczkę po stacjach. 

11. Do jakiego programu telewizyjnego chciałabyś zostać zaproszona jako gość? Pełna dowolność!
Do jakiegoś kulinarnego. Może nauczyłabym się coś dobrego przyrządzać :D


PS. Już 50 śniadań, ale ten czas szybko leci:)
Dziękuję też za 50 obserwatorów. Ten blog nie istniałby bez Was :*

ask? :)

34 komentarze:

  1. mam ochote na gofry przez Ciebie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo Paryż i Nowy Jork, to tak jak ja . :D
    Gofry, pycha. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha śniadanie :) Można przepis na takie goferki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam na oko. Następnym razem postaram się zapisać składniki, choć i tak muszę je jeszcze troszkę udoskonalić :)

      Usuń
  4. pyszne, niedzielne śniadanie :) oby wiecej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, mi też narobiłaś apetytu na gofry :) Tak smacznie wyglądają. A z ciekawości, z jakiego przepisu korzystałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie korzystałam z żadnego konkretnego przepisu. Robiłam na oko. Pewnie, dlatego wyszło mi ich z 12 :)

      Usuń
  6. Kangurem mnie rozwaliłaś:-D

    Gofry wyglądają pięknie! Miło, że już 50 śniadanko, gratuluję i kolejnych 50 i więcej życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm czekoladowe gofry , jak pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też dzisiaj króluje kakao, kiwi i twarożek , tylko, ze w trochę innej wersji. :D
    smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gofryy z twarogiem i kiwi, lubię to połączenie na chlebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale superaśne! Tez uwielbiam siatkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pyszne gofry! kakaowe brzmią obłędnie :)
    też uwielbiam jeździć pociągami, piątka! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pycha, kakaowych jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wyciągnąć gofrownicę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj chodzą za mną gofry od dawna, a twoje wyglądają przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem, co zrobię na najbliższe spokojne śniadanie *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. przymierzam się do kupna gofrownicy a Twoje przepisy upewniają mnie, że warto :) Dzięki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  17. gooofry ^^ kurcze, aż zaczęłam się rozglądać za gofrownicą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że mam gofrownicę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z doświadczenia - dodałabym tu syrop klonowy jeszcze i niebo w gębie ^.^

    Też lubię skakać po stacjach na OpenFM! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiwi takie jak lubię- mocno dojrzałe. ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)