sobota, 9 marca 2013

~ 49. & liebster blog award

 
~ciabatta z pastą z awokado, mixem sałat, pomidorem, mozzarellą i bazylią, zielona herbata~


Zostałam nominowana do Liebster Blog przez: fantasmagorję.
Bardzo dziękuję i już zabieram się za odpowiedzi :)


Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania od fantasmagorji:

1. Jakie jest Twoje niespełnione marzenie z dzieciństwa?
Paryż. To jedno z tych marzeń, które dojrzewają wraz ze mną.

2.Gdybyś miała zachwycić kogoś śniadaniem, co byś mu podała?
Na słodko naleśniki lub suflet, a na wytrawnie chociażby dzisiejsze grzanki :) 

3. Czy pamiętasz swoje sny?
      Zazwyczaj tak.

     4. Na co, jeśli chodzi o wygląd, najpierw zwracasz uwagę, gdy kogoś poznajesz?
        Na oczy.

      5.Którego znanego kucharza, kucharkę cenisz najbardziej?
        Nie mam takiego.
    
    6. Jaka piosenka zawsze wywołuje u Ciebie gęsią skórkę?
       Mam takich mnóstwo. Zazwyczaj to takie, które wiążą się z jakimiś wspomnieniami. 
      Pierwsza do głowy  przychodzi mi Snuff - Slipknota.

     7. Jaka była Twoja największa porażka kulinarna?
      Placki, które były słone. Przez przypadek podwoiłam ilość sody.

    8. Kuchnia polska czy zagraniczna.
      Zagraniczna, najbardziej włoska, aczkolwiek polską też nie pogardzę :)

     9. O jakim mało dostępnym produkcie czy sprzęcie marzysz, by znalazł się w Twojej kuchni?
      Z produktów to: reese's, a ze sprzętów to jakiś dobry blender :)

     10. Jaki jest film Twojego dzieciństwa?
      Zdecydowanie "Lassie wróć". Oglądałam chyba z milion razy:)

     11. Co urzeka Cię i najbardziej przyciąga w blogach, które odwiedzasz najczęściej?
      Zdjęcia, genialna stylizacja posiłków, sposób pisania.


    PS. Na resztę tagów odpowiem w najbliższym czasie, bo dzisiaj mam  problem z formatowaniem tekstu i muszę robić wszystko razy 2.


             Jako bonus wklejam swój wczorajszy obiadek :D

33 komentarze:

  1. pyszne kanapki :)
    miałaś bardzo dobry obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kanapki wygladają apetycznie :)
    a obiad <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za pieczywem, ale na twoje sniadanko bym sie skusila;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie :3
    w jakim programie zrobiłaś te "gify" czy jak to tam się nazywa? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. obiad wygląda pysznie, kanapki zresztą też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow, fajne są te... animacje! :)
    Lassie, wróć! Pamiętam ten film, nie lubiłam go, nie wiem dlaczego, nie pamiętam... on się jakoś smutno kończył chyba (?).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają te animacje :) Oddają cały smak... Gdyby tak jeszcze można było go przez komputer poczuć... ;P

    Nominowałam Cię do Liebster Blog, jeśli masz ochotę odpowiedzieć - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, ta mozzarella <3 uwielbiam takie kanapki!

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm same pyszności , i ciabatty i obiadek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. a co to za pyszności na obiadek? :D
    bo wygląda bosko :)
    śniadanie też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja improwizacja ^^
      Makaron z łososiem, brokułem, sosem czosnkowym i serem żółtym :D

      Usuń
  11. no ciekawe kanapeczki ^^

    zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. och, zapachniało mi Włochami! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pycha! i świetne te animacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten obiad to jest to.! ♥
    A kanapki też niczego sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham takie bułki z różnorodnością dodatków. Pieczywo nie jest nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kanapki, sama często podobne zajadam;) mozzarella i pomidor to idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zrób mi takie na kolację, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. moje, moje, moje bo wszystko mi w nich pasuje, no może oprócz awodako :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie wytrawne smaki, pycha ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja wciąż nie próbowałam awokado-troszkę się go obawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. takie włoskie śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)