wtorek, 5 marca 2013

~ 45.

 
~omlet biszkoptowy z jogurtem bałkańskim i powidłami śliwkowymi~



25 komentarzy:

  1. biszkoptowy zawsze dobry, z powidłami tym bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam
    taki omlet to dobry początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dzisiaj miałam powidła śliwkowe na śniadanie ale nie z takimi pysznościami, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm, dawno nie jadłam omleta;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie jadłam omleta. do tego z powidłami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. aaj piękny jaki!!!! :)

    powidła śliwkowe najlepsze pod słońcem ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj na kolację robię omlet, jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam omlety z powidłami! To zdecydowanie najsmaczniejszy do nich dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prawdziwie biszkoptowy i pyszny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba czas niedługo zrobić sobie takie omlecikaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie jadłam biszkoptowego. Twój wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię ten jogurt
    a taki omlet jeszcze bardziej ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wszystko z Twojego talerza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię to połączenie, jak ciasto śliwkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki pulchniutki, z tym jogurtem musiało być pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jakiż on ma ładny kolorek :) a jogurt bałkański to jakby naturalny czy lepszy? ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)