poniedziałek, 4 marca 2013

~ 44.

 
tosty z masłem orzechowym, bananem i dżemem malinowym, serek wiejski z bananem i kakao,
 zielona herbata


Ostatni tydzień i witaj szkoło. Muszę przyznać, że stęskniłam się jak nigdy.
Brakuje mi tego przesiadywania w szatni, odpisywania zadań, kucia się polaka, pytań: kto się zgłasza?, śpiewania 'sto lat' Pani od geografii, kiedy chce robić sprawdzian, nieśmiesznych kawałów polonisty, wygłupów, uśmiechów, rozmów, wspólnych powrotów. Tak bardzo mi tego brakuje. Czuję się jakby ten miesiąc był wyjęty z mojego życia od tak sobie.



24 komentarze:

  1. Klasyka którą uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadłam jeszcze tostów na "słodka"
    Twoje wyglądają super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz pyszniejsze śniadania serwujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, u mnie wyliśmy na fizyce, kiedy miał być sprawdzian. Komedia nieziemska :D

    Tosty z bananem, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smaczne połączenie smaków... idelane na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śpiewanie "sto lat" mnie rozbawiło :-D Pomysłowe!

    Piękny jest ten kubeczek z dwoma uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja długo już tostów nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. za tym aspektem czasów licealnych akurat tęsknię... chociaż teraz jestem w dobrym miejscu i czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne sandwiche! porywam jednego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam , porywam ci te pyszne tosty i serek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mistrzowskie śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz mi ochotę na tosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno już nie jadłam takich tostów! ale już niedługo, tylko się zaopatrzę w masełko:D

    OdpowiedzUsuń
  14. serek wiejski z bananem, uwieeelbiaam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie będę oryginalna, ale ... ale uwielbiam serek wiejski w połączeniu z bananem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Banan.. to chyba jedyne co teraz mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajjć, kusisz tymi tostami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardziej w mój gust już chyba nie mogłaś trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. tostyy i banan <3 aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba tylko raz tęskniłam za szkołą - jak skończyłam liceum, nie mogłam się doczekać, jak będą wyglądały studia. Ale teraz doceniam każde wolne 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)