poniedziałek, 25 lutego 2013

~ 37.

 grzanki z chleba dworskiego z dżemem wiśniowym/masłem orzechowym i bananem, parfait  
(musli tropikalne, jogurt grecki, kiwi, jogurt, musli, dżem wiśniowy, kiwi, jogurt, musli, kiwi, jogurt, dżem), 
zielona herbata grapefruitowa


 Jest źle. Nic mi nie przeszło, kolejne dni w plecy. Bezsenność spowodowana duszącymi atakami kaszlu. Ból w klatce piersiowej. 
Brakuje już mi sił...
A zaległości w szkole się mnożą... Nie wiem jak ja to wszystko nadrobię...
 No nic, dzisiaj jadę już do kolejnego lekarza, tym razem prywatnie. 
Mam nadzieję, że wreszcie się poprawi...

Ask?

25 komentarzy:

  1. ah te kanapeczki :)
    może w końcu prywatny lekarz Ci coś przepisze, co pomoże. kuruj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanie dodające energii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość szklaneczki pochłonęłabym w mig! Za masło orzechowe... nie dziękuję;)

    Trzymaj się, zdrowiej i nie martw szkołą, organizm nie może się zadręczać czymś stosunkowo mało istotnym w porównaniu do samego siebie i własnego samopoczucia, jedź do lekarza z nastawieniem, że odnajdzie przyczynę, przepisze leki i wyzdrowiejesz^^ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martwiłabym się gdyby to nie była ostatnia klasa. :/

      Usuń
  4. Same pysznosci! Zdrowia życzę!:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrówka życzę i szybkiego powrotu do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznie śniadanie też bym chciała takie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowiej! wiosna idzie, będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pysznie :) Parfait wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo zdrowia ! :)
    a śniadanie idealne... porwałabym parfait! :]

    OdpowiedzUsuń
  10. ach, pycha!
    rany... mam nadzieje że wszystko jak najszybciej przejdzie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. omomom pożywne grzaneczki ,ależ pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pysznie!
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowiej kochana szybko! :* Mam nadzieję, że po tak pysznym śniadaniu poczułaś się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, oby udało się już szybko zwalczyć tą chorobę!

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki, żeby było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, to nieźle Cię jakieś choróbsko dopadło.
    parfait jakby robiony dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. kurczę, że też Cię tak rozłożyło:< zdrowiej jak najszybciej:*
    to parfait wygląda obłędnie*.*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem jak smakuje ten chleb, ale całe śniadanie biorę w ciemno! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie dobre kanapki *-*
    Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale smakowite śniadanie! :>
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)