niedziela, 24 lutego 2013

~ 36.

 kasza manna z ubitym białkiem i truskawkami



35 komentarzy:

  1. omomom jak to przepysznie wygląda! :) a manna z białkiem smakuje mi dużo bardziej niż owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie.

    Nie mam chyba dostępu do masła Sante. A smaczne jest? Może w internecie znajdę

    OdpowiedzUsuń
  3. oh przypomnialas mi lato tymi truskawkami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudnie :) Kusisz mnie truskawkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda obłędnie....podeślij mi taką ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ale obłędne! zwłaszcza te wystające zza miseczkę truskaweczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszna, pełniutka, truskawkowa miseczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o boziu, jestem po śniadaniu a mimo to zrobiłam się głodna - mega apetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie wyglądają truskawki, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. przypomniałaś mi o mannie z białkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo mnie też przypomniałaś:d muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kuście mnie już tymi truskawkami ;<
    miałam mieć dziś na śniadanie tą kaszę z białkiem. ubiłam białko, wszystko przygotowane, a tu mleka nie ma :o xD

    jutro u mnie będzie to samo, haha :D
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. manna z białkiem najlepsza! taka delikatna, kremowa :) i te truskawki, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia perfekcyjne! aż ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham mannę z białkiem <3
    + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ pychotka ! smakowita manna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę porcję dla mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  18. ślinka mi leci na widok Twoje śniadania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pysznie :) coś długo manny nie jadłam :O

    OdpowiedzUsuń
  20. co za wspaniałe śniadanie! :D Biorę w ciemno!
    truskawki mrożone? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważaj! bo się wyleje! :D
    Pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. o raju, jak to apetycznie wygląda*.*

    OdpowiedzUsuń
  23. aż się ślinię na ten widok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o boże...ale to obłędnie wygląda....ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)