czwartek, 14 lutego 2013

~ 20. & Valentine's Breakfast.

 
kakaowe pancakes z kiwi* , cukrem pudrem, cynamonem i nutellą, kawa z mlekiem i cynamonem
*również w środku


Wyszły mi wreszcie placki i to nie byle jakie, bo pachnące świętami i pierniczkami.
Walentynek nie obchodzę, ale skoro już siedzę w domu to zaszaleję :D
 Każdy powód jest dobry do przerobienia zdjęć :)

 Ostatnio uzależniłam się od tej czekolady, aaa <3

Dla tych, którzy dzisiaj mają w planach obchodzenie walentynek
pozostaje mi tylko życzyć mile spędzonego czasu w towarzystwie ukochanej osoby 
i duuuuuużo albo jeszcze więcej miłości, nie tylko w ten dzień :)


Buziaki:*


30 komentarzy:

  1. no nie, u Ciebie też serduszka?:D
    nigdy nie chce mi się bawić z tymi foremkami, ale fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne, grubiutkie, takie jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To moja czekolada, najlepsza!!!<3.
    Zjadam ją od razu:D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jak tu słodko i serduszkowo :D uwielbiam pancakes z kiwi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te serduszka :)
    No i masz moją ulubioną białą ritter :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też bardzo lubię tę czekoladę:)
    pancakes`y wyglądają apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile dzisiaj śniadaniowych serc, pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do kota, uwierz, nie jest godny prezentacji :D

      Usuń
  8. smakowita wieżyczka z placuszków
    i ta czekolada....yami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne plauchy :) I tak serduszkowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jak mówiłaś, spędźmy te walentynki razem haha <3
    placki rewelacyjne, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, to ja Ci usmażę takie placki, co ty na to?:D

      Usuń
  11. śliczne placuszki i pewnie przepyszne !
    udanego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, te serduszka sa przeurocze! Kocham Rittery, ja mam teraz Olimpię, jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę czekoladę. ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie dobre! <3 I jeszcze ta najlepsza białą czekolada z orzeszkami! Rety, kocham!

    A jakiego banerka nie dodaję? Tego z akcją sezamową? Dodałam u boku bloga, bo nie umiem dodać do posta. Może Ty wiesz jak dodać do posta i mi pomożesz? :D Wogóle nawet o tej akcji dowiedziałam się dopiero dzisiaj po południu, tak jakoś poprzeglądałam akcje na durszlaku i trafiłam, gdyby nie to to bym nie wiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają obłędnie <3 Nie jadłam placków z kiwi, ale wyobrażam sobie, że fajnie przełamują tę słodycz placuszków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie, jest fantastyczna! *.* Tak jak twoje placki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne te serduszkowe :)
    Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ta czekolada to zło, bo jak otworzę to zjem całą ^^
    A śniadanie iście walentynkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałam tylko napisać, że zrobiłam Twój sernik puszysty jak chmurka i jestem nim absolutnie oczarowana. sama mieliłam twaróg ( mieszankę:półtłusty, chudy i taki typu włoskiego-13%tłuszczu) i to najlepszy sernik ever ( a trochę ich już upiekłam). następnym razem spróbuję z wiaderkowego, bo nie wiem czy to tylko zasługa przepisu czy też ta "twarogowa mieszanka" wpłynęła na sernik w tak rewelacyjny sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Ja robiłam z sera wiaderkowego jak i mielonego dwukrotnie i za każdym razem wychodził przepyszny :)
      Możliwe, że mógł być jeszcze lepszy z tą mieszanką serów. Muszę koniecznie spróbować i sama sprawdzić. Jak wypróbujesz wersję wiaderkową koniecznie daj znać:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. cudownie nastrojowe to 2 zdjęcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu wymarzone śniadanie!
    Pyszności serwujesz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jej, te placuszki są obłędne! połączenie smaków <3 i te placuszkowe serduszka! zachwyca mnie to Twoje dzisiejsze śniadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak serduszkowo i słodko u Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  24. aaa te serduszkowe placuszki są przesłodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zjadłabym takie placuszki, pyszotka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeja, wszyscy tylko serduszka i serduszka, no nie mogę no! :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)