wtorek, 12 lutego 2013

~ 18. & liebster blog award II

 
Omlet Kaiserschmarren* z serka homogenizowanego z wiórkami kokosowymi, ananasem, cukrem pudrem i czekoladą kokosową, 
kawa z mlekiem 


*Oszukany. ;)
Miały być placuszki, ale jak widać przewracanie nie jest moją mocną stroną...
Tak czy inaczej nie żałuję. Jedno z najlepszych śniadań jakie jadłam! ;)

Mama zaproponowała, żeby przez post nie jeść mięsa. Zgodziłam się i teraz moim obowiązkiem jest zgromadzenie przepisów. 
Jeżeli znacie jakieś przepisy na smaczne, bezmięsne dania to podzielcie się :) 

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.  Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana po raz kolejny do Liebster Award przez Fate B., teenager oraz Émilie
Jeszcze raz ślicznie Wam dziękuję dziewczyny :*

Pytania od Fate B.

1.  Gdzie najbardziej lubisz przebywać i dlaczego?
W zaciszu swojego pokoju, gdzie czuję się bezpieczna. 
W lesie biegając, spacerując, bo wtedy czuję, że żyję. 
U rodziny, przyjaciół, dlatego że spędzam miło czas :)

2. Moją największą wadą jest...?
 Brak pewności siebie, nieśmiałość.

3. Moją największą zaletą jest...?
Upór w dążeniu do wyznaczonego celu.

4. Czego się boisz?
Samotności.

5. Gdybyś mogła cofnąć czas, do wybranej przez Ciebie chwili i przeżyć ją ponownie lub coś w niej zmienić, to co by to było?
Uczymy się na własnych błędach, więc zmieniać nic bym nie chciała. Ewentualnie więcej spędzałabym czasu z osobami, których już nie ma.

6. Moją ulubioną potrawą jest?
Haha, łatwiej byłoby zapytać co nie jest :D 
Uwielbiam wszelkie makarony, naleśniki, sałatki i ryby<3

7. Co najbardziej denerwuje Cię u innych?
Między innymi zmiana zdania, po to żeby się komuś przypodobać, dwulicowość, lansowanie, nielojalność.

8. Jak najczęściej spędzasz wolny czas?
Blogowanie, słuchanie muzyki, oglądanie filmów, serialów, czytanie książek, fotografowanie, spotykanie z rodziną i przyjaciółmi, bieganie:)

9.Wakacje w górach czy nad morzem? 
Jak jedzie się z dobrą ekipą to nieważne dokąd, ale jak miałabym jechać sama to góry<3

10. Moja ulubiona pora dnia to..?
 Wieczór. 

11. Piosenka, która poprawia humor to..?
Pierwsze co mi wpada do głowy to to:
 
A poza tym wszelkie reggae:) 

Pytania od teenager:

1. Moim największym marzeniem jest ... ? 
Nie powiem, bo się nie spełni :P
 

2. Ulubione zajęcie w wolnym czasie ? 
 Blogowanie, słuchanie muzyki, oglądanie filmów, serialów, czytanie książek, fotografowanie, spotykanie z rodziną i przyjaciółmi, bieganie:)

3. Nauka to dla mnie... ?
Sama nauka to dla mnie poszerzanie wiedzy, przygotowanie do dalszego życia.
 

4. Jak pragnę osiągnąć szczęście ? 
Poprzez radość z małych rzeczy i spełnienie się w życiu :)
 

5. Jaką zaletę w sobie widzę ? 
Upór w dążeniu do wyznaczonego celu.
 

6. Czy jestem zadowolona z swojego życia ? 
Po części na pewno tak.
 

7. Osoba, z którą najwięcej spędzam czasu ? 
Na chwilę obecną najwięcej czasu spędzam sama...
 

8. Czy wierzę w siebie i swoje zdolności ? 
Zależy, często towarzyszą mi chwile zwątpienia...
 

9. Czy jestem leniwa czy może bardzo aktywna ? 
Bardziej chyba jestem leniwa :D
 

10. Co sprawa, że chce mi się żyć ? 
Przyszłość. Chęć poznania świata.

11. Czy chciałabym cofnąć czas i coś w sobie zmienić ?
Uczyłam się na błędach, poznawałam różnych ludzi, wiele doświadczyłam.
 Wolałabym nie ryzykować...

Pytania od Émilie:

1. Ulubione smaki nadchodzącej wiosny to... ?
Świeże owoce i warzywa.
 

2.Najlepiej rozumiem się z ...?
Na chwilę obecną sama ze sobą...
 

3. Mój sposób na smutek to...?
Herbata, filmy, bieganie, pieczenie.
 

4.Przygotowując potrawę trzymam się przepisu czy improwizuję?
Zazwyczaj modyfikuję przepis :)


5. Moim marzeniem jest...?
Podobno marzeń nie zdradza się, bo mogą się nie spełnić :)
 

6. Ulubiony wokalista lub zespół?
Mnóstwo tego. Słucham prawie każdego gatunku muzycznego :)
 

7. Gdybym mogła dostać jedną, wybraną rzecz to co by to było?
Jakąś ładną posiadłość z ogrodem :D
 

8. Ulubiona książka?
13 powodów.


9. Moje hobby?
 Fotografia, bieganie, wariacje w kuchni. 
 

10. Zasypiając myślę o...?  
 Co działo się danego dnia i co by było gdyby...
 

11. Czuję się szczęśliwa gdy...?
Gdy jestem z osobami, które są dla mnie ważne oraz gdy udaje mi się spełnić jakiś cel:)

Moje pytania:
1)  Twoje ulubione śniadanie (mile widziane zdjęcie)
2) Opisz siebie w trzech słowach.
3) Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
4) Kawa czy herbata?
5) Ulubiony film to..
6) Miejsce, które marzysz odwiedzić to..
7) Wydarzenie z dzieciństwa, które najlepiej Ci utkwiło w pamięci to..
8) Gdy byłaś dzieckiem, kim chciałaś zostać w przyszłości?
9) Ujawnij jakiś fakt o sobie :)
10) Czy przydarzyła Ci się kiedyś wpadka kulinarna?Jaka?
11) Jakiego języka chciałabyś się nauczyć do perfekcji?

Nominuję:


22 komentarze:

  1. Ależ on musiał być pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo egzotyczna wersja cesarskiego, tak podanego jeszcze nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za odpowiedź do tagu ;*
    twój śniadaniowy omlet przepysznie podany *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak przyjemnie napakowany talerz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! U mnie też dziś omlecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pychaaa. ! *.*
    Dziękuję za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda niesamowicie!
    a to ja bym dała nawet podobne odpowiedzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. smacznie wyglądają, czasami dobrze improwizować w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kiedyś wyjdą placuchy, a taki cesarski, przecież wcale nie jest zły! :)

    Dziękuję za nominację! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaaam, ale to cudo na talerzu wspaniale wygląda :D taki artystyczny nieład. dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Omlet Kaiserschmarrn z serka? ciekawie :D Musiał być pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  12. można przepis ?:) wygląda obłędnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *150g serka homogenizowanego waniliowego
      *2 jajka
      *1 łyżeczka proszku do pieczenia
      *1/2 szklanki mąki
      *1/5 szklanki mleka
      *szczypta soli
      * dodatki: u mnie świeży ananas, wiórki kokosowe, czekolada

      Białka ubić na sztywną pianę. W osobnej miseczce połączyć jajka, serek, mąkę, sól i mleko.
      Ja w tym miejscu dodałam pokrojonego w kosteczkę ananasa i wiórki.
      Dodać pianę ubitą z białek i delikatnie wymieszać. Smażyć na nagrzanej patelni z odrobiną tłuszczu.
      Smacznego:D

      Usuń
  13. osobiście brałabym to i to na raz;) kupując borówki do koszyka wpadły też inne owoce, ciężko się zdecydować:D
    a ten twój cesarki mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubie ananasa za bardzo ale i tak bym zjadła z takim omletem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! prawdziwego Kaiserschmarrn'a uwielbiam, ale taka wersja smakowałaby mi chyba jeszcze bardziej<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Smaczne i konkretne śniadanie :) Jeszcze nigdy nie przygotowywałam tego omleta, chociaż zabieram się od roku. Twoja wersja kusi jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten omlet Ci wyszedł, mimo że oszukany ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zrobić tego omleta, dawno nie jadłam :)
    Dziękuję za nominację, postaram się szybko odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)