poniedziałek, 11 lutego 2013

~ 17.

jogurt grecki z klementynką i płatkami nesquik duo, 2 rogaliki drożdżowe z powidłami śliwkowymi/nutellą, zielona herbata malinowa


Nie poszłam do szkoły. Miesiąc bez chorowania u mnie nie istnieje.
Dopiero co zdążyłam nadrobić poprzednie zaległości to już będą czekać następne..

Miałam ochotę na naleśniki, ale nie wiem czy udałoby mi się ustać nad tą patelnią...
Ale za to udało mi się uchować na pocieszenie dwa rogaliki. Są tak samo pyszne jak wczoraj.
Jak ktoś ma ochotę to przepis znajduje się TUTAJ.

Co myślicie o dzisiejszych zdjęciach? Są w miarę?

19 komentarzy:

  1. super są te rogaliki <3
    zdjęcia mi się bardzo podobają!
    zdrowiej mała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. rogaliki z nutellą, mniam, ale bym zjadła ;)
    dużo zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zjadłabym takie rogaliki, pycha! zdrowiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te rogaliki są super ! pyszne miałaś śniadanko ;d
    zdrowiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo smacznie , te rogaliki są świetne ! no i te płatki nesquik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tak samo z chorowaniem. ;)
    zdrowiej! :D

    porywam rogaliki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale smakowite śniadanie... Jejku. Aż mam ochotę na nesquiki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    A rogalika porywam :) Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 zdjęcie najlepsze<3
    zdrowiej kochana, a śniadanko mm mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pyszności! Też chcę!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rogaliki! Pyszne śniadanie :)
    Zdjęcia jak najbardziej ładne!
    Wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam się na fotografii ale mi podobają się zdjęcia, zwłaszcza to 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rogaliki pewnie smakowały obłędnie ;)
    a zdjęcia są nawet bardzo w miarę ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, zjadłabym chętnie takie domowe rogaliki, szczególnie z powidłami:)
    już dawno nie jadłam jogurtu greckiego, dzięki za przypomnienie:D
    i zdrówka życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia masz przepiekne! Jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. ...aż się obśliniłam, jak zobaczyłam rogaliki, smakowicie wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)