środa, 23 stycznia 2013

~ 4.

gofry z mascarpone, kakao, wiórkami kokosowymi i liczi, kawa z mlekiem i cynamonem

Od dziecka marzyłam o spróbowaniu liczi, a gdy już je sprawdziłam okazało się mi nie smakować. 
No cóż może jeśli mi nie podchodzi solo, to w towarzystwie innych owoców w sałatce będzie okej.

Pomimo mojej nieobecności, odwiedzałam i czasem komentowałam wasze blogi. :)

Spacer nad Wisłą :)


A widok z mojego okna prezentuje się obecnie tak...


U Was też śnieg pada i nie ma zamiaru przestać i do tego termometr wskazuje -10 stopni? 
Brrrr. 

Miłego Dnia :)

   

20 komentarzy:

  1. gofry wyglądają smakowicie! ja liczi jeszcze nie jadłam, ale jakoś nigdy mnie do niego nie ciągnęło ;)
    tak - zima w każdym tego słowa znaczeniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a muffinki szczerze polecam, bo wyszły za*ebiste ;)

      Usuń
  2. zapraszam na zakupy:)
    http://mini-bazarek.blogspot.com/
    http://ciuch-lland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobisz mi takiego gofra?<3
    a mnie liczi bardzo smakuje, i solo i w jogurcie czy owsiance:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tylko to trochę potrwa zanim go wyskrobię z gofrownicy haha :D
      Pokombinuję jeszcze trochę z tym liczi, bo wciąż mnie kusi :p

      Usuń
  4. u nas też taka zima... ;P
    ja tam liczi lubię, w tutaj wygląda jak gałka lodów :P mmm zjadłabym takie śniaadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopieo nie dawno dowiedziałm się o istnieniu tego owocu, więc jeśli uda mi się go dorwać, to niesmak nie będzie tak wyraźny ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię liczi :) Takie śniadanie to marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. też sobie dzisiaj gofry zrobiłam :D
    a pogodę mam identyczną, mróz i cały czas sypie. a skąd jesteś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gofry na śniadanie najlepsze :D
      kujawsko-pomorskie :))

      Usuń
    2. ja sobie zrobiłam na obiad :D

      Usuń
  8. Tak...ten śnieg mnie denerwuje, zwłaszcza sypiąć mi jak na złość w twarz -.-
    Pyszne gofry! Mi liczi za pierwszym razem tez wydawało sie takie nijakie, a teraz mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gofry wyglądają obłędnie! ♥ A liczi muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jadłam nigdy mascarpone! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadłam dzisiaj po raz pierwszy :)

      Usuń
  11. nigdy nie jadłam liczi i jakoś...hmm...nie ciągnie mnie ;)
    ostatnio o mascarpone usłyszałam, że podobno tylko masło ma więcej tłuszczu :P

    no-pain-no-gain-s.blogspot.com
    zapraszam i dziękuję z góry :*

    OdpowiedzUsuń
  12. gofry w takim wydaniu , przepysznie *-* <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś :)