sobota, 12 stycznia 2013

~ 1.


 ~. Scones z rodzynkami, powidłami śliwkowymi  i dżemem truskawkowym
kawa z mlekiem i cynamonem .~
      
 Scones od kuchni ^^
 

Pierwsze scones i pierwsze śniadanie z Wami.  
I chyba uwierzycie mi na słowo, że było pyszne?
Mam nadzieję, że ciepło przyjmiecie moją osobę do blogosfery. :)
Śledzę Wasze blogi od maja i jednocześnie od tamtego czasu zabieram się za założenie własnego 
(lepiej późno niż wcale) haha :P
Jadę dzisiaj do kuzynki na urodziny, nie mam prezentu i żadnego pomysłu co mogę kupić. Brawo.  
 

6 komentarzy:

  1. Witaj w blogosferze :)

    Świetne scones Ci wyszły, uwielbiam je, zwłaszcza z dżemem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę sie ,ze dołączasz i witam serdecznie ;D
    super te sconsy , bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi sie, ze są warte spróbowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladaja bosko! Musze je kiedys wreszcie zrobic! PS polecam usunac wpisywanie kodu przy dodawaniu komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie miałam pojęcia, że jest kod. Koniecznie musisz zrobić, bo są przepyszne ;-)

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś :)